Löneassistent/vikariesamordnare
Kommmunförvaltningen / Ekonomiassistentjobb / Nora
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Nora,
Lindesberg,
Örebro,
Lekeberg,
Karlskoga eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Kommmunförvaltningen i Nora Arbetsuppgifter: Arbete på personalavdelningen som löneassistent/vikarie-samordnare. Som löneassistent arbetar du självständigt med alla delar av löneprocessen. Som vikariesamordnare arbetar du bland annat med att tillsätta korttidsvikarier, upp till 14 dagar, i hela kommunen.
Arbetet ställer krav på flexibilitet, självständighet och samarbete eftersom du kommer att ha mycket kontakt med medarbetare och chefer.
Dina kvalifikationer : Högskoleutbildning eller annan likvärdig utbildning och erfarenhet. Du ska kunna arbeta självständigt, ta egna initiativ och fatta egna beslut. Du ska också ha lätt att uttrycka dig i tal och skrift. Du ska ha god datorvana. Erfarenhet från arbete i Personec, Timepool, Timecare Planering och Officepaketet är meriterande. Vi sätter stor vikt vid personlig lämplighet.
Varaktighet och sysselsättningsgrad: Tillsvidareanställning, 100%. Provanställning kan komma att tillämpas.
Tillträde: Snarast
Lön: Individuell lönesättning.
Upplysningar om anställningen: Personalchef Kerstin Folkesson,
0587-810 26.
Facklig företrädare: Nås genom kommunens växel 0587-810 00.
Välkommen med din ansökan senast den 1 december 2013. Anställningen söks via kommun.nora.se/ledigajobb. Urval sker löpande.
Publiceringsdatum2013-11-15Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-12-01
Ytterigare information och ansökan finns på Nora kommuns hemsida
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
KontaktKerstin Folkesson, Personalchef 0587-81026
FöretagKommmunförvaltningen
AdressKommmunförvaltningen
Tingshuset
71380 Nora
KontorsadressPrästgatan 15
Nora
Jobbnummer 1704732
Observera att sista ansökningsdag har passerat.