Löneadministratör till välkänt retailföretag.

Ryska Posten / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor, ekonomi och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

Vad söker vi?
För start omgående söker vi en erfaren löneadministratör till en av våra kunder i centrala Stockholm. Företaget är ett välkänt retailbolag vars modekollektion och progressiva golf- och skidkläder säljs i fler än 35 länder världen över.

Vad innebär uppdraget?
Du kommer ansvara för all administration kring löner för det svenska moderbolaget samt för företagets utländska dotterbolag. Tjänsten innefattar rapportering till de olika lönebyråerna i respektive bolag, pensionsrapportering, upprättande av avtal samt avstämningar, löpande bokföring och bokslutsarbete.
I tjänsten som löneadministratör kommer du ha mycket kontakt med den interna organisationen såväl som med externa partner utomlands, du kommer vara en viktig del av företagets ekonomiavdelning och rapportera till redovisningschefen.

Vem är du?
Du är en självständig, driven och initiativtagande person med hög arbetsmoral som alltid slutför dina uppgifter med stort engagemang. Du tycker om att arbeta administrativt, har god förmåga att prioritera, analysera och skapa ordning samt har en fallenhet för att arbeta med siffror. Du är noggrann, analytisk och prestigelös och trivs med att arbeta i ett högt tempo. Självklart har du hög servicekänsla och nära till skratt.

Då tjänsten kommer tillsättas omgående bör du kunna börja omgående eller ha högst en veckas uppsägningstid.

Vad kan du?
Du har en avslutad utbildning inom ekonomi och arbetat minst tre år med löneadministration. Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift och besitter mycket goda kunskaper i Office-paketet (främst Excel). Erfarenhet av affärssystemet Microsoft NAV är meriterande.

Publiceringsdatum
2013-10-22

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-11-20
Ansökan kan skickas till e-postadress: jobb.bemanning@ryskaposten.se

Företag
Ryska Posten

Adress
Ryska Posten
11528 STOCKHOLM

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63B

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-505 255 80
E-postadress: rakel@ryskaposten.se

Jobbnummer
1683375

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten: