Löneadministratör till Göteborg!
Hgrec AB / Administratörsjobb / Göteborg
2019-11-15
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Löneadministratör till Göteborg!" (publicerad 2020-01-28) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hgrec AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Lilla Edet,
Borås eller i
hela Sverige Gillar du service och att ha ett nära samarbeta med kunder och kollegor och samtidigt arbeta aktivt för din egen utveckling? Lönekonsulterna arbetar med det de älskar varje dag och de vill ha med dig på vår resa! Då vår kund är ett företag som ständigt växer med nya kunder behöver de även titta efter nya kollegor till sitt trevliga kontor i Göteborg, närmare bestämt Gårdatorget.
Om vår kund
Vår kund är ett modernt företag som ser värdet i att leda sig själv och kunna prioritera det viktigaste först. De arbetar digitaliserat och har även ett nära samarbete med kollegor i Rumänien som avlastar dig i det administrativa arbetet. Som lönekonsult hos vår kund har du helhetsansvaret för dina kunder men som en del av teamet finns du alltid där för att stötta och hjälpa dina kollegor. Du deltar även i kundmöten, har kontakt med kundernas anställda och strävar efter att utveckla leveransen och kundrelationen. Du får möjlighet till många karriärvägar i en stor koncern samtidigt som du omges av kollegor som brinner för samma sak, lönehantering, rådgivning och service! Ett glatt gäng som stöttar varandra under arbetstoppar och drivs av att ge den bästa servicen! Du som medarbetare har tillgång till flexibla arbetstider, massage på kontoret och vår utbildningsakademi för din kompetensutveckling. Du har även möjlighet att kostnadsfritt certifiera dig hos SRF till auktoriserad lönekonsult. De kan ge dig både trygghet i din anställning men även utmaningar för din utveckling.
Publiceringsdatum2019-11-15ArbetsuppgifterSvara på frågor från dina kunder och deras anställda, både lön och HR relaterade frågor
Kundansvar för dina kunder, vilket innebär kontinuerlig dialog och att delta på möten
Arbeta konsultativt och rådgivande, både till kund men även till dina kollegor
Ansvara och genomföra lönekörningen för dina kunder
Hantera tolkning av kollektivavtal, personalpolicys och hantera reseräkningar mm
Arbeta aktivt för att vidareutveckla bolagets sätt att arbeta och vi är nyfikna på din input
Aktivt bidra till bolagets strategi
Vem är du?
Vi ser gärna att du har erfarenhet från lönehantering. Vi kommer att kunna utmana dig på din nivå! Oavsett vad du har för erfarenhet sedan tidigare har du en god ansvarskänsla och vilja att alltid ge den bästa servicen. Kunden behöver dig som har erfarenhet av Agda eller Hogia och tycker om att arbeta i team. Självklart kan du svenska och engelska i både tal och skrift.
Din ansökan
Skicka din ansökan direkt till
olivia.winkvist@happygroup.se Anställning sker direkt hos kunden. Vi kontaktar endast de som kallas till intervju.
Kontaktperson: Olivia Winkvist,
olivia.winkvist@happygroup.seSå ansöker duSista dag att ansöka är 2019-12-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagHGRec AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Göteborg Lön".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare HGRec AB (org.nr 559151-9458)
412 50 GÖTEBORG
Ansökan E-post:
olivia.winkvist@happygroup.se Arbetsplats Hgrec AB
Jobbnummer 4957506
Observera att sista ansökningsdag har passerat.