Ledigt jobb inom kundtjänst hos Trafikverket i Umeå
Manpower Huvudkontor / Butikssäljarjobb / Umeå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Umeå,
Vännäs,
Nordmaling,
Vindeln,
Robertsfors eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower Huvudkontor i Umeå,
Nordmaling,
Örnsköldsvik,
Skellefteå,
Lycksele eller i
hela Sverige Har du minst två års erfarenhet inom kundtjänst och administration? Trivs du bäst med telefonen och datorn som arbetsredskap? Letar du efter ett heltidsjobb där får chansen att utvecklas? Då är det dig vi söker! Just nu söker Trafikverket i Umeå dig som vill jobba som handläggare inom kundtjänst. Här får du använda dina tidigare kunskaper men också utvecklas och få chansen att lägga till en nyttig erfarenhet i ditt CV. Tveka inte - sök idag!
Hur är företaget där jag kommer att jobba?
Du kommer att jobba tillsammans med andra kompetenta och professionella handläggare hos vår kund Trafikverket i Umeå. Du jobbar mycket självständigt men har alltid en kollega till hands att bolla olika frågor med.
Vad betyder tjänsten för företaget?
Som handläggare för kundtjänst är du en mycket viktig kugge i hjulet för företaget. Du är Trafikverkets ansikte utåt och bidrar till att hjälpa och stötta kunderna i olika frågor. Du är ett effektivt stöd åt organisationen genom att handleda och svara kunden direkt i så stor utsträckning som möjligt.
Vad gör en handläggare?
• Arbetar med telefonen som främsta verktyg i handläggning av frågor
• Telefonbokning av t.ex. kunskaps- kör- och yrkestrafikprov
• Ger råd och information om körkort, förarutbildning, förarprov och yrkestrafikprov
• Bemötande av allmänhetens frågor och synpunkter kring Trafikverket
• Hjälpa kunden vidare till rätt instans i organisationen för vidare behandling och uppföljning
• Allmänna kontorsgöromål
Vad måste jag kunna innan jag börjar som handläggare?
• Starta omgående och jobba heltid fram till september
• Eftergymnasial utbildning med administrativ inriktning
• Minst två års erfarenhet av liknande arbete
• Kompetens i form av: datorvana, systemvana, växel eller motsvarande
• Erfarenhet av någon av följande callcenterapplikationer: CallGuide, Solidus, Avaya eller motsvarande
• Meriterande: erfarenhet av myndighetsutövning, Stigfinnaren och/eller kunskap om stödprocesser i ledningsärenden
Vilka personliga egenskaper är viktiga?
Vi söker en person som tycker om att ge god service, är noggrann och utåtriktad. Det är också viktigt att vara stresstålig, att man kan ta egna initiativ samt kan arbeta självständigt.
Hur söker jag jobbet?
Är du den vi söker? Sök tjänsten via ansökningslänken och registrera ditt CV via
www.manpower.se .
Notera att vi inte tar emot ansökningar via e-post eller brev. Urval och intervjuer sker löpande därför kan tjänsten bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.
Har du frågor kring tjänsten?
1. Få svar snabbast genom att maila mig på
marie.ericson@manpower.se2. Jag kan också nås på telefon 08-452 33 10.
Vad kan ni erbjuda mig?
• Ovärderlig arbetslivserfarenhet för din fortsatta yrkeskarriär
• Ett värdefullt kontaktnät
• En personlig konsultchef
• Friskvårdsbidrag
Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
100% Enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2016-01-22ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-02-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMarie Ericson 08-452 33 10
FöretagManpower Huvudkontor
AdressManpower Huvudkontor
Klarabergsgatan 29
11181 Stockholm
KontorsadressKlarabergsgatan 29
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2629651
Observera att sista ansökningsdag har passerat.