Ledig tjänst som receptionist hos olika kunder i Stockholm!

KFX HR-partner Stockholm AB / Receptionistjobb / Stockholm
2018-11-09
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ledig tjänst som receptionist hos olika kunder i Stockholm!" (publicerad 2018-12-03) ⬅️


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Stockholm AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Huddinge eller i hela Sverige

Om tjänsten
Är du en ordningsam och ansvarstagande person som brinner för service? Trivs du med ett flexibelt arbete där du får möjlighet att använda dina talanger? I så fall tycker vi att du ska höra av dig till oss! Vi på KFX HR-partner söker nu personer med service ut i fingerspetsarna som vill vidareutvecklas och inte är rädd för att anta nya utmaningar.

Om företaget
KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med kunder och personal. Vi lyssnar på våra kunder, våra anställda och på varandra. Stolthet, omtanke och engagemang är våra värdeord. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Vi är i dag drygt 400 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet.

Arbetsuppgifter
I tjänsten som receptionist fungerar du som spindeln i nätet på arbetsplatsen. På ett professionellt och tillmötesgående sätt tar du emot besökare och kunder, svarar i telefon och på mail. Du kommer utbildas på olika uppdrag ute hos våra kunder runt om i Stockholmsområdet och fungerar som ersättare vid frånvaro eller som extraresurs på olika funktioner. Dina arbetsuppgifter och arbetsplatser varierar från dag till dag och förändringar kan även ske under arbetsdagen vilket ställer krav på din flexibilitet. Vanligt förekommande arbetsuppgifter som receptionist är:

• Ta emot besökare, växelservice och mailhantering
• Ansvara för att kontorets lokaler är representativa
• Kontakt med servicefunktioner och leverantörer
• Beställning av kontorsmaterial, mat och fika
• Posthantering, resebokningar och annan administration
• Springa ärenden, planera interna konferenser och event


Kvalifikationer
• Erfarenhet av service
• Kunskaper i Microsoft Office
• Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
• Meriterande om du har erfarenhet av administration och något större växelsystem

För att arbeta som konsult bör du trivas i en flexibel och anpassningsbar roll och vara beredd på att dina arbetsdagar snabbt kan förändras utifrån det du från början räknat med. Som person är du utåtriktad och har ett genuint intresse av människor. På en ny arbetsplats kliver du in med självförtroende, engagemang och en positiv inställning. Du ser möjligheter och löser de problem som uppstår. Du är lojal mot din arbetsgivare och mogen och professionell i ditt arbetssätt.


Övrigt
Urval sker löpande och start är omgående så känner du dig redo tycker vi att du ska fylla i din ansökan här på hemsidan redan idag. För att få mer info om tjänsten är du välkommen att kontakta Mathilda Berg på 08-663 99 00.

KFX HR-partner har kollektivavtal med Unionen och om du vill kan du lösa ut rikskort och vi har även avtal med ett antal friskvårdsanläggningar som erbjuder dig gynnsamma rabatter då du är anställd av oss.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-11-09

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-12-09
Ange följande referens när du ansöker: 3485
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Mathilda Berg mathilda.berg@kfx.se

Företag
KFX HR-partner Stockholm AB

Adress
KFX HR-partner Stockholm AB
Sturegatan 38
11436 Stockholm

Kontorsadress
Sturegatan 38

Jobbnummer
4449624

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Stockholm AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Stockholm AB: