Larmrådgivare till Alert Alarms nya kontor i Solna
serveOffice ab / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos serveOffice ab i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige Alert Alarm grundades 1998 och har sedan starten jobbat med trådlösa hemlarm. Vi samarbetar med ett av Sveriges största försäkringsbolag för rådgivning och försäljning av hemlarm. Då vi ingår i Europas största hemlarmskoncern, Verisure Securitas Direct, får våra kunder tillgång till Sveriges största larmcentral. Smart säkerhet som tål att jämföras! Läs mer om företaget på
www.alertalarm.se. Gillar du att utvecklas, ge service och dela din positiva energi med andra? I sådana fall kan den här tjänsten vara något för dig!
Med anledning av högt tryck på marknaden och ett stort intresse för hemlarm söker vår kund Alert Alarm nu fler larmrådgivare till deras härliga och glada team på 13 personer. Kontoret är än så länge beläget i Kista men efter årsskiftet flyttar man till nya lokaler i Solna. Start så snart som möjligt.
Arbetsbeskrivning
Tjänsten som larmrådgivare handlar om att bl a hjälpa kunder som via sitt försäkringsbolag berättat att de är intresserade av att installera larm för att förebygga inbrott, brand och vattenskador vilket innebär att en del leads är varma. Det innebär:
- Att snabbt kunna göra en behovsanalys
- Ge rådgivning
- Sälja Alert Alarms tjänster och produkter
Kvalifikationer
För oss är dina tidigare erfarenheter inte det viktigaste utan vi söker dig som har engagemang och energi. Du har ett intresse för att ge bra service, skapa nya kontakter och inge förtroende hos dem. Vidare är du utåtriktad, ordningsam och gillar sälj och rådgivning.
Du behöver inte ha erfarenhet av rådgivning och försäljning utan får utbildning och coaching på plats. Alert Alarm hjälper dig i din utveckling!
Alert Alarm erbjuder dig
En arbetsplats där du ingår i ett sammansvetsat team som har kul både på och efter jobbet. Du arbetar endast dagtid, måndag till fredag och kontaktar bland annat de kunder som förväntar sig ett samtal från Alert Alarm. Du erbjuds utbildning, löpande coachning och en bra grundlön samt friskvårdsbidrag. Alert Alarm har kollektivavtal.
Ansökan och kontakt
Låter det intressant? Tveka inte, utan skicka in din ansökan med personligt brev och uppdaterat CV snarast genom att ansöka nedan. Observera att urvalet görs löpande. Frågor kring tjänsten besvaras av Kristina Broman 070-734 46 65 eller
kristina.broman@serveoffice.se.
•
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2018-01-03ErsättningFast och rörlig lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-02-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagserveOffice AB
AdressserveOffice AB
Vasagatan 16
11120 Stockholm
KontorsadressVasagatan 16 11120 Stockholm
Jobbnummer 3882555
Observera att sista ansökningsdag har passerat.