Läkarsekreterare sommar
Prime Care / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Prime Care i Stockholm,
Danderyd,
Huddinge,
Botkyrka,
Täby eller i
hela Sverige Prime Care söker dig läkarsekreterare med två års erfarenhet för vår kunds räkning under perioden 24/6-13/8 måndag-fredag 08.00- 16.30 skriva journaler.
Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Prime Care.
Som person är du initiativrik, flexibel och lyhörd. Du har en positiv inställning till ditt yrke och ser som ditt självklara ansvar att bidra till ett positivt arbetsklimat ute hos vår kund.
För frågor om tjänsten, kontakta Camilla Andersson på Prime Care: 08-470 70 22
Skicka ansökan via e-post till
camilla.andersson@prime.se . Intervjuer sker kontinuerligt och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Prime Care är en del av Prime Bemanning och Rekrytering och erbjuder vårdsektorn väl utbildade, kompetenta och engagerade medarbetare. Prime Care arbetar både med konsultuppdrag och med direktrekryteringar. Som konsult arbetar du på kortare eller längre uppdrag, deltid eller heltid. Prime är ett auktoriserat bemanningsföretag och uppfyller de krav som är uppsatta av branschorganisationen Bemanningsföretagen. Besök gärna vår hemsida,
www.prime.se.Publiceringsdatum2010-04-23Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 11 dagar - 3 månader
Deltid
ErsättningFast lön
Individuell lönesättning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-05-31
Ange följande referens när du ansöker: Läkarsekreterare
Ansökan kan skickas till e-postadress:
camilla.andersson@prime.seKontaktCamilla Andersson, Konsultchef, 08-4707022 (Telefon),
camilla.andersson@prime.seFöretagPrime Care
AdressPrime Care
Box 10119
12128 STOCKHOLM-GLOBEN
KontorsadressArenavägen 47
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-470 70 22
Jobbnummer 634585
Observera att sista ansökningsdag har passerat.