Läkarsekreterare, Kvinnosjukvården i Värmland
Landstinget i Värmland, Kvinnosjukvård / Administratörsjobb / Karlstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Karlstad,
Hammarö,
Forshaga,
Grums,
Kil eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Landstinget i Värmland, Kvinnosjukvård i Karlstad Landstinget i Värmland är länets största arbetsgivare med drygt 7 000 anställda.
Vi är en offensiv kunskapsorganisation med omkring
700 läkare, 2 200 sjuksköterskor, 80 psykologer, 120 kuratorer, 130 tandläkare och 330 anställda inom rehabiliteringsområdet - sjukgymnaster, arbetsterapeuter, dietister och logopeder. Därtill kommer många andra yrkesgrupper som behövs inom våra verksamheter.
Vårdcentraler och tandvårdskliniker finns i varje kommun
och akutsjukhus finns i Karlstad, Arvika och Torsby.
Välkommen till Landstinget i Värmland!
Publiceringsdatum2011-02-10ArbetsuppgifterVerksamhetsområde kvinnosjukvård har uppdraget att erbjuda Värmlands befolkning gynekologisk öppen och sluten vård samt obstetrisk vård. Kvinnosjukvård tillhör division länsspecialiteter.
Sedvanliga läkarsekreteraruppgifter som journalskrivning och administrativa uppgifter.
KvalifikationerLäkarsekreterarutbildning. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Detta innebär att du är stresstålig, flexibel, självständig samt har god samarbetsförmåga.
Vi ser gärna att du har kunskaper i journalsystemet Cosmic samt word och excel.
Arbetstider och omfattningHeltid. Tillsvidareanställning, tillträde: Tillträde enligt överenskommelse
ErsättningIndividuell lönesättning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-02-23
Ange följande referens när du ansöker: Dnr CSK/110211
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktIngela Palmquist, avdelningschef, 054-61 61 62
Facklig kontaktLena Simonsson, SKTF, 054-61 54 68
FöretagLandstinget i Värmland, Kvinnosjukvård
AdressLandstinget i Värmland, Kvinnosjukvård
Landstinget i Värmland
65185 Karlstad
Jobbnummer 846949
Observera att sista ansökningsdag har passerat.