Lagererfarenhet och administrativt lagd? Vi söker dig, läkemedel
Sahlgrenska Universitetssjukhuset, Läkemedelsenheten / Lagerjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla lagerjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sahlgrenska Universitetssjukhuset, Läkemedelsenheten i Göteborg Sahlgrenska Universitetssjukhuset är en del av Västra Götalandsregionen.
Vi arbetar med allt från länssjukvård till högspecialiserad rikssjukvård. I fokus är en lättillgänglig och köfri vård med hög patientsäkerhet. Som medarbetare, forskare och student erbjuds du den stora organisationens rika valmöjligheter, många intressanta projekt med inriktning mot framtidens sjukvård samt en tydlig profil mot klinisk forskning.
Publiceringsdatum2016-04-21Om företagetLäkemedelsenheten på Sahlgrenska Universitetssjukhuset (SU) består av Klinisk farmakologi, Sjukhusapoteket VGR/SU och Strategiska rådet för läkemedelsfrågor.
Verksamheterna har både SU-interna och regionala uppdrag. Sjukhusapoteket VGR/SU har daglig verksamhet på de tre större sjukhustomterna Sahlgrenska, Östra och Mölndal och täcker in Högsbo och diverse mottagningar utanför sjukhustomterna. Sjukhusapoteket VGR verkar för en hög patientsäkerhet och en effektiv läkemedelsförsörjning.
Om tjänstenDu kommer ha ett varierande arbete som både innefattar lagerhantering på vårdnära lager och vätskelager samt administrativa uppgifter såsom exempelvis arkivering samt beställning av förbrukningsmaterial. Du kommer även inventera läkemedelslager samt sköta beställning och uppackning av läkemedel i avdelningsförråd. Under 2017 kommer införande av slutenvårdsdos innebär att du även kommer ha möjlighet att arbeta inom dosproduktion och köra dosmaskin samt syna och packa dospåsar.
Om dig
Vi söker dig som tidigare har arbetat inom lager, har erfarenhet av arbete med läkemedel samt datorvana. Ifall du dessutom har apoteksteknikerutbildning och/eller truckutbildning så är detta meriterande.
Vi söker dig som är noggrann och som kan jobba självständigt. Som person ser vi att du är öppen och har lätt för att kommunicera och samarbeta med både medarbetare och övriga inom sjukhuset. Det krävs en hel del flexibilitet och vi ser att du är den som tar tag i det som krävs oavsett arbetsuppgift. Stor vikt kommer att läggas på personliga egenskaper. Vi ser gärna sökande av båda kön och av olika etnicitet.
Välkommen med din ansökan!
Om Västra Götalandsregionen
Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland.
Så ansöker duVästra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons.
Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare:
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal
Varaktighet, arbetstid
100 %. Tillträde: Snarast tillsvidareanställning
ErsättningIndividuell lönesättning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-05-05
Ange följande referens när du ansöker: 2016/2591
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktApotekare, Heidi Ekelund 070 328 11 02
Receptarie, Petra Setterborg 072 744 26 50
Facklig kontaktVision, Eva Rudén 070 082 22 78
Vårdförbundet, Carina Rautalin 072 717 12 46
Kommunal, Karin Andersson 031 342 78 23 och SACO, Maud Eriksson 031 343 48 91
FöretagSahlgrenska Universitetssjukhuset, Läkemedelsenheten
AdressSahlgrenska Universitetssjukhuset, Läkemedelsenheten
HR-servicecenter, Torggatan 1 A
43135 Mölndal
KontorsadressHR-servicecenter, Torggatan 1 A
Jobbnummer 2797288
Observera att sista ansökningsdag har passerat.