Kvalitetsamordnare/ kundtjänst / ärendehantering / handläggare
Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2023-09-04Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i fyra månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.
Om företagetOrganisationen är en del av Nordens största kollektivtrafikföretag. Varje år utför de ca 1,7 miljoner personresor, framför allt på uppdrag av kommuner och regioner. Genom deras affärsområde finns varumärket representerat i Stockholm, Västra Götaland och Skåne. Organisationen har en stark samhällsbärande roll genom att finnas till för människor som på olika sätt inte har möjlighet att resa med den allmänna kollektivtrafiken. På så sätt bidrar organisationen varje dag till ett inkluderande samhälle, där fler människor ska ges möjlighet att delta i samhället på lika villkor.
De värnar om alla människors rätt att ta del av samhället på lika villkor - i vardagen, i trafiken och på arbetsplatsen. De välkomnar dig till en arbetsplats där respekt, omtanke och eget ansvar är ledstjärnorna.
Dina arbetsuppgifterSom kvalitetssamordnare arbetar du med att hantera, utreda och återkoppla inkomna ärenden och kundsynpunkter utifrån interna och externa krav. Du kommer också arbeta med att utifrån ärendena driva avdelningens arbete för ständiga förbättringar. I rollen ingår det även att sitta med som sekreterare i kvalitetsamtal med förare och i samvekran med avtalsparter.
Företagets kvalitetsprocess innebär att objektivt utreda inkommande ärenden, göra uppföljning, återkoppla till uppgiftslämnare men också lyfta förbättringsbehov utifrån ärendenas natur. Målet för avdelningen är skapa en kontinuerlig kvalitetsutveckling för hela verksamheten. Tillsammans med dina kollegor utgör du en viktig funktion för företaget.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Du har god data- och systemvana och lätt för att lära nya system
• Du har tidigare arbetat inom kundtjänst, som ärendehandläggare eller liknande
• Du har god förmåga att kommunicera i både svenska och engelska i tal och skrift.
Kunskaper i andra språk är meriterande
Du trivs i en miljö som utmärks av engagemang och samarbete. Du är noggrann och kvalitetsmedveten och har ett strukturerat arbetssätt som präglas av ett helhetsperspektiv. Då det stundvis är mycket att göra kan du hantera ett högt tempo med bibehållen kvalitet. Du är nyfiken och tycker om att ha många kontaktytor. Du bör även vara lyhörd och ha stor social kompetens.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Solna, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Ersättning Enligt överenskommelse.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-10-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Sara Arvidsson
sara.arvidsson@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 8085277
Observera att sista ansökningsdag har passerat.