Kvalificerad personlig assistent till VD
Maxkompetens Stockholm / Administratörsjobb / Ospecificerad arbetsort
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Ospecificerad arbetsort eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Maxkompetens Stockholm i Ospecificerad arbetsort Publiceringsdatum2011-01-05ArbetsuppgifterFör spännande uppdrag söker vi dig som kan fungera både som VD-assistent och som personlig assistent åt VD:n i vårt kundföretag.
Vårt kundföretag har i mer än 10 år arbetat för ge personer med funktionshinder i alla åldrar stöd och service i sin vardag. Ett arbete som kräver att alla anställda visar respekt, empatisk förmåga och lyhördhet mot såväl brukare som kollegor.
Bolaget hjälper bl.a. till med att rekrytera, utbilda och handleda personliga assistenter och fungerar också som stöd i kontakten med myndigheter.
Bolagets VD söker nu en assistent som skall fungera som dennes högra hand. I arbetet ingår sedvanliga VD-assistentuppgifter som att hantera scheman, almanackor, boka resor, koordinera möten, besvara vissa telefonsamtal och mail och handha administration. Då bolagets VD är rullstolsburen ingår också personlig assistans som praktisk hjälp vid måltider, hjälp med hygien, påklädning, sminkning m.m.
Arbetet innefattar ett stort antal resdagar per år, främst inrikes men också med arbete i Spanien under de första månaderna.
Du får arbeta i ett spännande växande bolag nära en framgångsrik VD och kommer att få vara med om ett spännande, händelserikt och varierat arbete.
ProfilVi ser att du har arbetat som chefssekreterare, koordinator eller liknande, har du dessutom erfarenhet av att arbeta som personlig assistent är det meriterande.
Du har mycket god datorvana och kan uttrycka dig obehindrat i tal och skrift. Du har också förmåga att ha koll på mycket information och kan planera och koordinera denna.
Då du också fungerar som personlig assistent är det viktigt att du även trivs med de arbetsuppgifter som ingår. Du är lyhörd, flexibel och har stark integritet och är lojal.
Det är viktigt att du har möjlighet att resa mycket och att det inte är ett problem med kontinuerliga övernattningar, samt att du har möjlighet att initialt arbeta i Spanien.
Arbetet sker över hela Sverige så din bostadsort sekundär. Då arbetet innefattar personlig hygien samt påklädning och bolagets VD är kvinna söker vi endast en kvinnlig assistent.
Är du den vi söker? Skicka in din ansökan omgående.
Start: Omgående
Arbetstid: Heltid 40 h/vecka. Resor och övernattningar förekommer regelbundet.
Lön: Individuell lönesättning. Vänligen ange löneanspråk i din ansökan.
Välkommen med din ansökan!
KörkortskravB
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duVi tar emot ansökningar via vår hemsida
www.maxkompetens.seAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagMaxkompetens Stockholm
AdressMaxkompetens Stockholm
11121 STOCKHOLM
KontorsadressDrottninggatan 61
STOCKHOLM
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-41013900
Jobbnummer 814983
Observera att sista ansökningsdag har passerat.