Kval kundservice till livförsäkringsbolag
Arena Personal Sverige AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Arena Personal Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige För kunds räkning söker vi en kundtjänst medarbetare till ett livförsäkringsbolag till Kundtjänst/telefonsupport.
Arbetet innebär att du ska sköta den initiala telefon- och e-postkorrespondensen för att ge support våra kunder, rådgivare och mäklare. Din inställning är mycket viktigt och att du gillar att arbeta med stor service känsla och hanterar kunder med vår kunds vision att varje kontakt med vår kund ska vara en positiv upplevelse.
Du kommer att ingå i ett administrativt team på 10 personer där ni är 4 personer som har huvudansvaret för inkommande samtal.
Du kommer att arbeta med försäkringar och det är meriterande med tidigare kunskaper om individuella försäkringar eller kunskaper inom tjänstepensionsområdet. Din inställning det viktigaste och att du är villig att lära dig nytt. Du bör också kunna jobba på med en hel del rutin ärende som fullmaktregistreringar och annan administration.
För att passa för uppdraget är du
Kundfokuserad
Noggrann och ansvarstagande
En mycket god administratör
Van att arbeta såväl självständigt som i team
Prestigelös och kan hjälpa till där det behövs
Företaget vi söker till är ett mindre företag där du har möjligheter att påverka rutiner och kan ha idéer samtidigt som det kan krävas att du inte måste ha alla mallar och rutiner nedskrivna utan är öppen och nyfiken och kan ta tag i ett problem själv. Tjänsten är på heltid och telefon tider är 9.00-16.00 då man måste vara på plast och företaget är beläget i centrala Stockholm på ett mycket trevligt företag.
Du som söker bör ha erfarenhet från arbete i kundtjänst och ha en god förståelse för rutiner och processer inom kundtjänst. Du bör ha en utpräglad vilja till att lära dig nya saker. Du bör ha god skriftlig förmåga. Uppdragen är till att börja 6 månader och för rätt person leder det till en anställning.
Utbildning och bakgrund
Gymnasieutbildning och erfarenhet av tidigare kundtjänst arbete gärna med försäkringsfrågor.
Ansöka så snart som möjligt intervjuer sker löpande och tjänsten tillsätts så snart rätt person hittas.
Ansvarig för tjänsten på Arena Personal är Sabina Skelton 08-587 11 705
Arena Personal startades 1994 och ägs av Norges Investor. Kontor finns i Stockholm, Göteborg, Malmö, Örebro, Södertälje, Eskilstuna, Västerås, Fagersta och Sundsvall. Bolaget arbetar med rekrytering och uthyrning av volymtjänster och specialister. Styrkan ligger i kreativitet, hög kompetens och ett aktivt kandidatnätverk. Verksamhetsområden; Kontor & Administration, Ekonomi, Sälj, Teknik, Industri, Lager, Bygg & Fastighet, Fordon.
Publiceringsdatum2010-10-13Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan sker via företagets webbplats.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
KontaktSabina Skelton, 08-587 11 705,
sabina.skelton@arenapersonal.comFöretagArena Personal Sverige AB
AdressArena Personal Sverige AB
Box 3362
10367 Stockholm
KontorsadressDrottninggatan 65
Stockholm
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-58711700
Faxnummer: 08-4118490
Jobbnummer 753097
Observera att sista ansökningsdag har passerat.