Kurator, Vindeln hälsocentral
Västerbottens läns landsting, Bjurholm-Vindeln-Vännäs HC / Administratörsjobb / Vindeln
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Vindeln,
Vännäs,
Bjurholm,
Umeå,
Robertsfors eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Västerbottens läns landsting, Bjurholm-Vindeln-Vännäs HC i Vindeln,
Vännäs,
Umeå eller i
hela Sverige Vindeln hälsocentral, som är belägen ca 6 mil från Umeå, ansvarar för hälso- och sjukvården inom Vindeln kommun med sina drygt 5 000 invånare. Vid hälsocentralen arbetar cirka 30 personer och verksamheten som bedrivs är innehållsmässigt bred och heltäckande ur primärvårdssynpunkt.
Vindelns hälsocentral utgör tillsammans med hälsocentralerna i Bjurholm och Vännäs ett gemensamt verksamhetsområde/basenhet - som kallas Tre Älvar - med en gemensam verksamhetschef.
Publiceringsdatum2014-05-15ArbetsuppgifterPsykosocialt utvecklingsarbete, bedömningar och viss behandling. Delta i arbetet med att vidareutveckla arbetslivsinriktad rehabilitering och arbete med smärtproblematik, t ex multimodalt teamarbete.
I arbetet ingår samverkan över hela basenheten.
Inför rekryteringsarbetet har Västerbottens läns landsting tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
KvalifikationerSocionomexamen eller motsvarande. Utbildning i kognitiv beteendeterapi är meriterande, steg 1 är önskvärt.
Körkort B.
Arbetstider och omfattningDeltid. 40% Dagtid. Tillsvidareanställning
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-05-27
Ange följande referens när du ansöker: BS 14-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktRobert Isaksson, Avdelningschef
Facklig kontaktSolveig Brändström, Facklig repr SACO 090-785 1202
FöretagVästerbottens läns landsting, Bjurholm-Vindeln-Vännäs HC
AdressVästerbottens läns landsting, Bjurholm-Vindeln-Vännäs HC
Box 172
83023 Hackås
Kontorsadress90185 Umeå
Jobbnummer 1875203
Observera att sista ansökningsdag har passerat.