Kundtjänstpersonal med inriktning sociala medier

Releasy Customer Management AB / Butikssäljarjobb / Borlänge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Borlänge, Falun, Gagnef, Säter, Leksand eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management AB i Borlänge, Malung-Sälen, Gävle, Västerås, Örebro eller i hela Sverige

Releasys vision är att vara den ledande leverantören inom kundrelationer genom att på ett tydligt sätt frigöra och utveckla värdet i våra uppdragsgivares kundrelationer.

Releasy har callcenter på tre orter; Linköping, Skövde och Borlänge med ca 500 medarbetare. Vi jobbar med några av Sveriges mest kända varumärken. Våra uppdragsgivare är stora etablerade företag inom flera branscher såsom resor, bank, finans och media.

Vi söker nu efter en kundtjänstmedarbetare som ska vara ansvarig för vår grupp som hanterar all bevakning av sociala medier samt vara vår expert utåt mot kunden. Denna person kommer bland annat att analysera och mäta våra kunders närvara o sociala medier samt delta och driva möten med kunden. Utöver detta kommer arbetsuppgifterna bestå av att hantera frågor som kommer in till kundtjänsten från våra uppdragsgivares kunder, främst via chat och mail.

Vi söker dig som har ett stort intresse för kundkontakt och sociala medier. Vi tror också att du är effektiv, noggrann och resultatorienterad. För att ansvara för vår grupp inom sociala medier ser i även att du är analytisk, proaktiv och kundfokuserad.

Du har minst gymnasiekompetens och gärna erfarenhet från kundservice/kundtjänst.Du får även kundspecifik utbildning där vi går djupare in i det uppdrag som du ska arbeta med.

Anställningsformen är en timanställning (832) med start snarast timlön enligt Unionens avtal, för anställningen gäller kollektivavtal mellan Unionen och Releasy Customer Management AB, samt aktuella lokala bestämmelser.

Arbetet utförs från vårt kontor i Borlänge med varierande arbetstid men främst kvällstid alla dagar i veckan.

För information om tjänsten är du välkommen att ringa Christina Boge 070-3789436, christina.boge@releasy.se .

Publiceringsdatum
2012-01-05

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid/Deltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan skickas till e-postadress: christina.boge@releasy.se

Kontakt
Chrisina Boge, Gruppchef, 070-3789436, christina.boge@releasy.se

Facklig kontakt
Sandra Strand, sandra.strand@releasy.se

Företag
Releasy Customer Management AB

Adress
Releasy Customer Management AB
Kupolen 107, Entré D
78170 BORLÄNGE

Kontorsadress
Kupolen 107, Entré D
Borlänge

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 0771-350900
E-postadress: susanne.kindstrand@releasy.se

Jobbnummer
1121843

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management AB: