Kundtjänstmedarbetare, vikariat, Stöd och supportenheten i Krist
Region Skåne, Habilitering och hjälpmedel, Hjälpmedel Skåne / Butikssäljarjobb / Kristianstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Kristianstad,
Bromölla,
Sölvesborg,
Hässleholm,
Östra Göinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Region Skåne, Habilitering och hjälpmedel, Hjälpmedel Skåne i Kristianstad,
Hässleholm,
Eslöv,
Lund,
Staffanstorp eller i
hela Sverige Gör skillnad. Varje dag.
Har du erfarenhet av kundtjänstarbete? Är du driven, engagerad och ansvarstagande? Då kan du vara den vi söker!
Hjälpmedel Skåne är en egen division inom förvaltning Habilitering och Hjälpmedel med ansvar för samtliga hjälpmedelsområden som idag finansieras av Region Skåne. Här ingår hjälpmedel till personer med rörelse-, syn-, hörsel-, kommunikations- och kognitionsnedsättningar, medicinska behandlingshjälpmedel, ortopedtekniska hjälpmedel samt läkemedelsnära produkter.
Enheten för stöd och support arbetar över hela Region Skåne med bland annat inköp av hjälpmedel, fakturahantering och support till systemanvändare (Sesam).
Vi har även en kundtjänst som vänder sig till patienter och förskrivare gällande förbrukningsprodukter inom inkontinens, speciallivsmedel och diabetes.
Publiceringsdatum2017-12-07ArbetsuppgifterVi söker nu en kundtjänstmedarbetare till vår verksamhet i Kristianstad!
Hos oss kommer du som kundtjänstmedarbetare bland annat att arbeta med telefon- och mailsupport samt ordermottagning och orderhantering gällande förbrukningsprodukterna enligt ovan. Detta sköts via IT-systemet Sesam LMN. Arbetet innebär dagliga kundkontakter via telefon och skriftlig ärendesupport med bland andra patienter, anhöriga, förskrivare samt även våra distributörer. Du kommer därtill att vara en första linjens support när det bland annat handlar om att lägga upp nya användare samt annan administrering i Sesam LMN.
KvalifikationerDu strävar alltid efter ett professionellt möte med kunden i centrum och med målet att i alla lägen leverera mycket god service.
Du är van att hantera varierande grad av arbetsbelastning, alltifrån att ha en konstant växande telefonkö under hela dagen, till att ha en låg frekvens av kunder under perioder och då ta tag i arbetsuppgifter som inte hinns med när belastningen är hög. Som person är du serviceinriktad, utåtriktad och kan kommunicera med kunden på kundens nivå. Vidare är du effektiv och målmedveten i ditt arbete med fokus på kvalitet. Du drivs av att nå resultat och att i samarbete med kollegor skapa hög kundnöjdhet. Då verksamheten är under utveckling stimuleras du av förändring och du har en hög nivå av flexibilitet för att hantera de omväxlande kundfrågorna.
Till de mer formella kraven ska du ha erfarenhet av kundservice via telefon och slutförd gymnasieutbildning, gärna med inriktning ekonomi, administration eller service. Har du även erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter som exempelvis ärendehantering ses det som meriterande. Vi förutsätter att du har flerårig erfarenhet och god vana av att arbeta i olika IT-miljöer. Systemvana från kundtjänstarbete i flera olika stödsystem är meriterande. Vidare kommunicerar du väl på svenska, i såväl tal som skrift. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.
Intervjuer är planerade till januari, efter julhelgerna.
Under denna rekrytering sker löpande urval. Varmt välkommen med din ansökan!
ÖVRIGT
Region Skåne ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik och en hållbar utveckling i hela Skåne. Vårt högsta beslutande organ är regionfullmäktige, som väljs direkt av invånarna i Skåne.
Region Skåne är en värderingsstyrd organisation som arbetar med värderingarna välkomnande, drivande, omtanke och respekt som grund för allt vi gör.
På
http://www.skane.se/rekryteringsstatus kan du se i vilket skede Region Skånes rekryteringar befinner sig och hur många som har sökt tjänsterna.
Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare:
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Varaktighet, arbetstid
Heltid. Tidsbegränsad anställning, tillträde: Tillträde enligt överenskommelse. Tjänsten avser vikariat på sex månader med möjlighet till förlängning.
ErsättningEnligt avtal.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-12-21
Ange följande referens när du ansöker: A736485
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnna Pärlemar, Enhetschef 044-19 46 56
Ilona Åstedt, Teamledare 044-19 46 45
FöretagRegion Skåne, Habilitering och hjälpmedel, Hjälpmedel Skåne
AdressRegion Skåne, Habilitering och hjälpmedel, Hjälpmedel Skåne
Västra Storgatan 12
29189 KRISTIANSTAD
KontorsadressVästra Storgatan 12 KRISTIANSTAD
Jobbnummer 3841993
Observera att sista ansökningsdag har passerat.