Kundtjänstmedarbetare till välkänt försäkringsbolag

Bravura / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Öckerö eller i hela Sverige

Om Bravura:

Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.


Publiceringsdatum
2016-12-19

Företaget
Företaget är ett bank- och försäkringsbolag som är verksamma i hela Sverige. Den lokala närvaron hos företaget är stark och de har kontor på över 140 orter i Sverige. Företaget sätter höga mål och stöttar sina medarbetare för att nå dessa och lyckas i sitt arbetsliv. Atmosfären är varm och kamratlig. Det är en självklarhet att samarbeta och ställa upp för varandra.


Dina arbetsuppgifter
Vi söker just nu efter en supportmedarbetare för att arbeta heltid med kundsupport rörande försäkringsfrågor. I rollen ger du support i ärenden både till privat- och företagskunder och det kan röra sig om allt mellan produktregelverk, försäkringsrutiner och avtal. I rollen ingår administrativt arbete i form av att göra offerter, skicka ut blanketter och registrera information i systemet. Arbetet sker över telefon och mail.


Kvalifikationer
• Tidigare erfarenhet av kundtjänst
• Erfarenhet av att arbeta med telefonen som verktyg
• Goda kunskaper i svenska
• Tidigare erfarenhet från försäkringsbranschen är meriterande men absolut inget krav

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av kundservicearbete via mail och telefon. Företaget arbetar mot leveransmål och vi söker dig som sporras av detta. Vi letare efter dig som förstår vikten av att vårda och bygga relationer, med förmågan att arbeta självständigt och ta egna initiativ.

Som person är du glad och har en positiv inställning. Du tillför energi till arbetsplatsen, har ett gott bemötande mot kunder och är van vid att jobba i högt tempo. Uppdraget ger dig utrymme för utveckling tillsammans med ett team som ständigt jobbar med förbättring och effektivisering, något vi hoppas att du vill vara en del av.

Övrig information:

Start: Januari
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Kundtjänst, kundservice, support, försäkring, service, administration

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-01-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anja Grass anja.grass@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1480

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3221948

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: