Kundtjänstmedarbetare till Telia start 25 September
Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Göteborg
2023-08-18
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstmedarbetare till Telia start 25 September" (publicerad 2023-08-21) ⬅️
Visa alla kundservicejobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Härryda eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2023-08-18Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia på sikt.
Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv.
Läs gärna mer om hur det är att jobba som konsult på Telia här
Om företagetTelia Company verkar inom IT- och telekombranschen. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Deras ambition är att vara ledande på alla sina marknader. De verkar internationellt och erbjuder en professionell och föränderlig miljö. Telia Company söker nu medarbetare till sitt kontor i centrala Göteborg, där du blir en del av ett team med god gemenskap.
Dina arbetsuppgifterI rollen som kundtjänstmedarbetare hanterar du inkommande samtal och frågor från Telias privatkunder via telefon. Vanliga ärenden som kunder ringer in om kan vara att de vill byta leverantör eller vill avsluta sin tjänst eller sitt abonnemang. Din huvudsakliga uppgift är att lyssna in till kundens behov och att ta reda på vad den faktiska anledningen är till att kunden vill säga upp avtalet. Utifrån behovet informerar du om Telias tjänsteutbud som kan ge dem en bättre lösning för att kunna behålla dem som nöjda kunder. Därmed blir merförsäljning en naturlig del av samtalet och den service som du förväntas ge.
Du arbetar mot uppsatta mål och har möjlighet att påverka din lön genom ett bonussystem där snittet i teamet under senaste halvåret har varit 8000 kr i provision per månad. Provisionen är något vi ser växer månad för månad och du har mycket goda möjligheter att kunna nå 16.000kr i månaden efter 6 arbetade månader.
Vid start erbjuds du en teoretisk samt praktisk utbildning där du kommer få alla verktyg för att bli trygg i din roll som säljande kundtjänstmedarbetare. Du har löpande dialog med din närmsta chef för att få stöttning samt utvecklas inom service och försäljning.
• Svara på inkommande samtal från kunder
• Hitta lösningar på kunders frågor och problem
• Hitta försäljningsmöjligheter genom att göra behovsanalyser och se över tjänsteutbud.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Avslutad gymnasieutbildning
• Flytande i svenska och engelska, muntligt som skriftligt
• Meriterande med tidigare arbetslivserfarenhet, gärna från kundbemötande och/eller försäljning
Vi tror att du som söker tjänsten är en person som har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar. Du sätter kunden i fokus och är lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. För att trivas i rollen ser vi att du aktivt söker nya utmaningar, sätter upp höga mål för dig själv och arbetar hårt för att uppnå dessa. Vidare behåller du din motivation trots utmaningar och arbetar tills resultat är uppnådda. Du tar egna initiativ i arbetet och trivs i en social roll med ett varierat arbetstempo.
Övrig information:
Start: 25 September
Plats: Göteborg
Lön: Fast lön + provision
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Ersättning Enligt överenskommelse.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-08-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Selina Fredin
selina.fredin@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 8040484
Observera att sista ansökningsdag har passerat.