Kundtjänstmedarbetare till Telenor med merförsäljning

Sitel Sweden AB / Kundservicejobb / Skövde
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Skövde, Tibro, Tidaholm, Götene, Skara eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Sitel Sweden AB i Skövde, Tibro, Skara, Falköping, Mariestad eller i hela Sverige

Om jobbet
Vårt nya, fräscha kontor i centrala Jönköping växer! Är du en person som lockas av problemlösning och att få erbjuda kunder en service i världsklass? Då är du rätt person till vårt team!
Arbetsuppgifter
Som kundtjänstmedarbetare åt våra klient Telenor Norge, hanterar du inkommande samtal från våra norska kunder gällande beställningar, fakturafrågor och teknisk support. Din första uppgift är att besvara deras frågor och funderingar för att därefter lyssna efter deras behov och erbjuda dem våra produkter och tjänster som de saknar idag. Merförsäljning är en naturlig del av alla kundsamtal hos oss.
Öppettiderna för kundtjänsten är måndag-fredag 8.00-20.00, lördag 9-17 och söndag 9.00-15.00. Arbetspassen kommer därmed att variera mellan dessa tider. Tjänsten inleds med en betald utbildning där du får lära dig både den tekniska sidan av arbetet samt hur du gör för att erbjuda bästa möjliga kundservice.
Om dig
På Sitel Group anser vi att din personlighet är viktigare än dina meriter och ställer därför inte krav på tidigare yrkeserfarenhet. Men för att passa här tror vi att du är positiv och hjälpsam, har en god kommunikativ förmåga och kan ta snabba beslut. Du är också effektiv, tar ansvar för dina arbetsuppgifter och anpassar dig lätt till nya situationer.
Krav
Besitter goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
Grundläggande datorkunskaper
Avslutad gymnasieutbildning
Rent belastningsregister
Flexibel gällande arbetstider.

Meriterande
Tidigare erfarenhet av kundtjänst eller annat serviceyrke
Förståelse i norska i tal.

Vi erbjuder
Heltid med fast månadslön och möjlighet till en prestationsbaserad bonus.
Du får en vecka intensivträning baserad på arbetsuppgifterna under stöd av våra ledare och mentorer.
Utöver detta erbjuder vi flera möjligheter att utvecklas inom yrket och vårt konstant växande företag.
Sist, men absolut inte minst, får du chansen att sätta ditt eget avtryck på vårt nyaste kontor

Om oss
Som en global ledare i kundsupport och kundbemötande inom produkter och företagslösningar sammarbetar Sitel med världens mest omtyckta märken, från stora märken till lokala nystartade företag, för att designa, bygga och leverera en konkurenskraftig support i alla våra kundmöten. På Sitel finns stora möjligheter att utvecklas och göra karriär. Vi ger dig en flygande start, som följs upp med utbildning, coachning och kompetensutveckling. Utifrån tydliga mål arbetar du tillsammans med dina kollegor i ett engagerat team för att leverera kundservice i världsklass.
Om tjänsten
Start: 21/11
Anställningsform: Tillsvidareanställning med inledande provanställning på 6 månader
Tjänstgöringsgrad: Heltid
Tjänstgöringsort: Jönköping
Lön och förmåner: Fast månadslön i enlighet med vårt kollektivavtal, möjlighet till bonus och friskvårdsbidrag

Publiceringsdatum
2022-11-14

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-12-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Adress
Sitel Sweden AB
Östra Storgatan 26
54130 SKÖVDE

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Sitel Sweden AB (org.nr 556437-7439)
Östra Storgatan 26 (visa karta)
541 30  SKÖVDE

Arbetsplats
Sykes Sweden AB

Jobbnummer
7167235

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Sitel Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Sitel Sweden AB: