Kundtjänstmedarbetare till Rädda Barnen

Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Publiceringsdatum
2016-01-14

Företaget
Rädda Barnen är en ideell medlemsorganisation som verkar för barns rättigheter. De arbetar både inom och utanför Sveriges gränser och har lokalföreningar och distriktskontor över hela landet. Huvudkontoret ligger i Sundbyberg, ett stenkast från allmänna kommunikationsmedel, där cirka 200 personer arbetar i trevliga, ljusa lokaler. Bravura söker nu en medarbetare till kundtjänstavdelningen, som idag består av fyra personer.

Dina arbetsuppgifter
Som kundtjänstmedarbetare på Rädda Barnen har du en varierad roll där du tar emot inkommande samtal och mail från givare och medlemmar och även från vissa företag. Du besvarar till exempel insamlingsrelaterade frågor men också verksamhetsrelaterade frågor och tar alltså inga ärenden från barn i denna roll. Du har även administrativa arbetsuppgifter där du till exempel hanterar betalningar, läser in betalningsfiler i olika system samt sköter brevhantering i olika former.

Uppdraget är tänkt att starta omgående och pågår initialt i tre månader, med goda chanser till förlängning.

Kvalifikationer
Utbildningsbakgrund
Avslutad gymnasial utbildning.

Erfarenheter
Vi ser gärna att du tidigare har någon form av administrativ och/eller servicerelaterad arbetslivserfarenhet. Det är meriterande om du tidigare har erfarenhet från kundtjänst eller har arbetat med telefon som redskap.

Övriga krav:
Du har god dator- och systemvana och har lätt att förstå och lära dig nya system.
Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska.

Vi tror att du som söker är en noggrann och ordentlig person som trivs med att ge en förstklassig service. För att lyckas i rollen har du ett prestigelöst och flexibelt förhållningssätt och har hög arbetsmoral. Du har inga problem att hålla uppsatta deadlines och trivs med att arbeta i team, nära dina kollegor, då du tillhör en liten arbetsgrupp.

Övrig information:

Start: Omgående
Omfattning: Cirka 80 %, vissa veckor upp till 100 %.
Arbetstider: Dagtid där tiderna kan variera från 8.30 - 16.45.
Plats: Sundbyberg
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura, tel. 08 - 400 240 50

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Kundservice, Kundtjänst, service, administration, handläggare, support

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-02-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Vendela Zetterkvist 08-40024050 vendela.zetterkvist@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2616976

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: