Kundtjänstmedarbetare till nytänkande datorföretag.
Webhelp Nordic / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Webhelp Nordic i Göteborg,
Härryda,
Ödeshög,
Linköping,
Högsby eller i
hela Sverige Vi söker nu fler medarbetare till vårt kontor i Göteborg där vi jobbar på uppdrag för ett av världens största datorföretag som verkar inom mobil-och datorbranschen. Vår uppdragsgivare har stora och innovativa idéer som snabbt har lyckats bli ledande inom teknik på marknaden. Genom att marknadsföra sig på ett helt unikt sätt, har vår uppdragsgivare lyckats mobilisera en hel värld att använda deras produkter.
Första tiden hos Webhelp
De första tre veckorna hos Webhelp får du som nyanställd en omfattande utbildning inför det framtida arbetet. Under utbildningen får du bland annat lära dig om de system som används, processer för att söka information samt retorik och hantering av samtal. För att få en större förståelse för hur samtal kan se ut får du i ett inledande skede medlyssna när kollegor tar samtal. Vidare ges du kontinuerlig coachning av din Team Manager som aktivt uppmuntrar dig i din fortsatta utveckling hos oss.
Arbetsuppgifter
Ge en överlägsen kundupplevelse och lösa tekniska problem Svara på kundernas förfrågningar gällande smartphones, surfplattor och datorer via e-mail och telefon Använda telefon och e-post som ditt huvudsakliga arbetsredskap
Utvecklingsmöjligheter
Då Webhelp Nordic växer skapas det kontinuerligt många nya möjligheter för våra medarbetare att ta sig an nya utmaningar och vidareutecklas. För oss är det viktigt att tillgodose den kompetens vi har, varför vi gärna rekryterar internt när vi söker ledare till våra olika uppdrag.
Stämningen hos Webhelp Nordic
Stämningen hos Webhelp Nordic är energisk, öppen och positiv. Medarbetarna delar med sig av erfarenheter och tips som kan underlätta arbetet och bidra till en god stämning på kontoret. För att stärka sammanhållningen i våra team anordas med jämna mellanrum aktiviteter eller gemensamma tävlingar.
- "Det bästa med Webhelp är den gemenskap som finns på företaget. En extrem god stämning blandat med riktigt fina möjligheter till att klättra inom företaget har gjort att jag har blivit kvar så pass länge" - Martin Larsson, Operations Manager
Arbetstider
Kundtjänsten har öppet 08:00-20.00 måndag till söndag. Schemat släpps inför varje månad så det finns goda möjligheter att planera runtomkring. Du har även möjlighet att byta pass med dina kollegor.
Är det dig vi söker?
Vi tror att du som söker tjänsten är en kommunikativ och lyhörd person. Du har kunden i fokus och brinner för service. Vi ser gärna att du är lösningsfokuserad och strävar aktivt efter utveckling av dina resultat. Vidare är det ett stort plus om du har ett intresse för teknik och vill lära dig mer om innovativa produkter.
Kvalifikationer:
Godkända betyg i svenska A och engelska A - vi önskar att du tar med betygen till intervjun Du behärskar engelska väl, både muntligt och skriftligt då utbildningen är på engelska Du har flytande kunskaper i svenska i tal och skrift Erfarenhet av serviceyrken är meriterande
För att vara aktuell för tjänsten får du inte finnas med i belastningsregistret, ett utdrag ur belastningsregistret kommer att beställas i samband med en eventuell intervju.
När du har registrerat din ansökan kommer du att bli ombedd att fylla i ett personlighetstest via mail med avsändare Hucama. Det är ett krav att fylla i personlighetstesten för att kunna gå vidare i rekryteringsprocessen.
Om jobbet
Region
Göteborg i Västra Götalands län
Arbetstid / Varaktighet
Startdatum för tjänsten sker i maj, juni, juli och augusti
Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100 % med en inledande 6 månaders provanställning
Lön / Förmåner
Fast lön med ob-tillägg kvällar och helger Friskvårdsbidrag Massagebidrag
Vi ser fram emot din ansökan!
Keywords: Customer service, technical support, Kundservice, kundtjänst, kundserviceagent, kundtjänstagent, kundtjänstmedarbetare, kundservicemedarbetare, telefonsupport, teknisk support, support, advisor, agent, data, it,
Varaktighet, arbetstid
Vår kundtjänst har öppettider: 08:00-20:00 måndag-söndag Tillsvidareanställning 100%
Publiceringsdatum2017-05-19ErsättningEnligt kollektivavtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-06-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktViktor Puke
viktor.puke@nordic.webhelp.com +46702387024
FöretagWebhelp Nordic
AdressWebhelp Nordic
Johan Willins gata 8
41664 Göteborg
KontorsadressJohan Willins gata 8
Jobbnummer 3510685
Observera att sista ansökningsdag har passerat.