Kundtjänstmedarbetare till Klarna
Klarna AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
2017-07-03
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstmedarbetare till Klarna" (publicerad 2017-09-29) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Klarna AB i Stockholm,
Uppsala eller i
hela Sverige Klarna har mer än 1400 anställda och är aktiva på 18 marknader. Vi har 45 miljoner konsumenter och arbetar tillsammans med 65 000 e-butiker. Service Center på Klarna har runt 300 anställda och fungerar som en support gentemot våra kunder och e-butiker genom att erbjuda dem förstklassig service. För att leverera service i världsklass behöver vi nu förstärka vårt Dispute Resolutions team med nya drivna svensktalande medarbetare. Vi tror att du är i början av din karriär och vill utvecklas vidare inom kundservice.
Dispute Resolutions huvudansvar är att ge utmärkt service till de kunder och e-butiker som använder Klarnas betalservice. I rollen som Dispute Resolutions medarbetare kommer du ha direkt påverkan på våra tvist- och bedrägeriprocesser. Då denna roll är en second line support kommer du att få bemöta mer komplicerade ärenden som är eskalerade från vår first line. Ditt dagliga arbete består av att lösa tvister tillsammans med kunder och e-butiker samtidigt som du försöker hålla båda parter nöjda.
För att lyckas i rollen ser vi att du är en engagerad lagspelare som motiveras av att få arbeta mot gemensamma mål tillsammans med engagerade och sociala kollegor. Du är inte rädd för nya utmaningar eller att ta egna beslut och initiativ. För att passa i rollen är du även serviceinriktad och har en god datorvana. Du talar svenska både muntligt och skriftligt samt engelska flytande, ytterligare språkkunskaper är meriterande. Helst har du arbetat med kundservice tidigare men det är inget krav för tjänsten.
Vi erbjuder dig en internationell arbetsplats fylld med intelligenta och ambitiösa kollegor. Som medarbetare på ett av Sveriges snabbast växande företag kommer din insats göra skillnad och bidra till att ta Klarna till nästa nivå. Du kommer att vara en del av ett internationellt team bestående av 17 personer.
Vi rekommenderar att du ansöker så snart som möjligt då urval och intervjuer sker löpande.
Kontor
Stockholm
Omfattning
Heltid, tillsvidare (provanställning 6 månader)
För att lyckas i rollen ser vi att du är en engagerad lagspelare som motiveras av att få arbeta mot gemensamma mål tillsammans med engagerade och sociala kollegor. Du är inte rädd för nya utmaningar eller att ta egna beslut och initiativ. För att passa i rollen är du även serviceinriktad och har en god datorvana. Du talar svenska både muntligt och skriftligt samt engelska flytande, ytterligare språkkunskaper är meriterande. Helst har du arbetat med kundservice tidigare men det är inget krav för tjänsten.
Klarna har mer än 1400 anställda och är aktiva på 18 marknader. Vi har 45 miljoner konsumenter och arbetar tillsammans med 65 000 e-butiker. Service Center på Klarna har runt 300 anställda och fungerar som en support gentemot våra kunder och e-butiker genom att erbjuda dem förstklassig service. För att leverera service i världsklass behöver vi nu förstärka vårt Dispute Resolutions team med nya drivna svensktalande medarbetare. Vi tror att du är i början av din karriär och vill utvecklas vidare inom kundservice.
Publiceringsdatum2017-07-03Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-07-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagKLARNA AB
AdressKLARNA AB
Sveavägen 46
11134 STOCKHOLM
KontorsadressSveavägen 46
Jobbnummer 3587231
Observera att sista ansökningsdag har passerat.