Kundtjänstmedarbetare till internationellt bolag
Brandon / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Brandon i Göteborg Brandon AB är ett helägt dotterbolag till sportlifestyleföretaget PUMA. Bolaget levererar produkter och tjänster inom merchandising till större internationella och nationella företag såsom, Ferrari, Mercedes GP, Volvo Car, Volvo Ocean Race, Italienska Fotbollsförbundet, Svenska Spel, Ericsson m.fl.
Brandon AB, med huvudkontor i Göteborg, har även kontor i Tyskland samt England, en omsättning på ca 350 MSEK och 80 anställda.
Bolaget befinner sig i en stark tillväxtfas.
Publiceringsdatum2012-11-13Dina arbetsuppgifterDu kommer att ingå i företagets kundserviceteam vars syfte är att vårda och utveckla kundrelationer med fokus på att upprätthålla en mycket hög servicenivå. Dina verktyg kommer i första hand vara mail men även telefonkontakter ingår.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara:
• orderhantering
• leverensbevakning
• produktinformation
• ekonomisk granskning av ärenden
• support kring webshoppar (cirka 20 stycken)
• reklamationer och returhanteringar
• övriga förekommande arbetsuppgifter på avdelningen
• hantera inkommande supportärenden
KvalifikationerDu har gymnasiekompetens, en ekonomisk inriktning är meriterande, samt erfarenhet av försäljning och administrativa arbetsuppgifter. Då företaget har många internationella kontakter söker de en person som kan svenska, engelska, tyska eller franska, men behärskar du spanska, italienska eller portugiska är detta meriterande. Önskvärt är också goda kunskaper i Microsoft Office samt erfarenhet av någon form av affärssystem och ärendehanteringssystem. Företaget arbetar idag i affärssystemet Jeeves och Microsoft CRM.
Som person är du noggrann, driven och effektiv samt har en god administrativ förmåga. För att lyckas i rollen bör du även ha en god samarbetsförmåga samtidigt som du trivs med självständigt arbete och mot tydliga mål. Du har en hög servicekänsla och trivs med att vara en del av ett professionellt och ambitiöst team. Då tempot är högt och arbetsuppgifterna mycket varierande, är du en person som är flexibel och har lätt att finna dig i olika situationer.
Viktig information
Ovanstående är ett konsultuppdrag på 5 månader med anställning hos SW . Det finns goda möjligheter till anställning hos Brandon efter avslutat uppdrag. Sista ansökningsdag är 2012-12-09 men anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Jenny Larsson
Konsult hos SW
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med våra HR konsulter samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär. Känner vi våra kunders behov och våra kandidaters kompetens kommer vi att lyckas. Vi frågar därför vet vi.
Arbetstider och omfattningHeltid
ErsättningEnl ök
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-12-09
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJenny Larsson, +46 31 333 54 71
FöretagBrandon
AdressBrandon
10391 Stockholm
Jobbnummer 1390399
Observera att sista ansökningsdag har passerat.