Kundtjänstmedarbetare till Husqvarna Construction Products
Framtiden AB / Butikssäljarjobb / Jönköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Jönköping,
Aneby,
Habo,
Mullsjö,
Vaggeryd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Framtiden AB i Jönköping,
Aneby,
Habo,
Mullsjö,
Vaggeryd eller i
hela Sverige Är du social, vet vad riktigt bra service är och har lätt för engelska? Då passar du in här!
Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du att tillhöra gruppen som arbetar med supply och demand. Du kommer att arbeta med varierande uppgifter och ha ansvar över hela kedjan från beställning, till inköpsorder och återkoppling mot kund. Arbetet inenbär även fakturering och övervakning samt support och administration av dropship-flödet globalt från olika fabriker. Här får du möjlighet att vara med i hela processen! Huvuddelen av kommunikationen, både skriftligt och muntligt sker på engelska.
Om företaget
Husqvarna Construction Products är en del av Husqvarna AB. Vi är ett världsledande företag inom byggnads- och stenindustrin. I vårt omfattande produktsortiment för byggnadsindustrin finns maskiner, diamantverktyg och alla tillbehör du kan behöva för kapning, sågning och borrning, samt för polering av golv. Sortimentet för stenindustrin består av ett brett utbud av diamantverktyg för stenbrott och stenbearbetningsverksamhet.
Husqvarna Construction erbjuder ett självständigt arbete i en internationellt ledande och expansivt företag. För rätt person finns stora möjligheter till professionell och personlig utveckling.
Placering: Vid Husqvarna Construction Products kontor i Jönköping,
Din profil
Skallkrav:
• Gymnasiekompetens med relevant erfarenhet alternativt YH-utbildning inom logistik
• Flytande svenska och engelska i både tal och skrift
Meriterande:
• Goda kunskaper i Excel
• Högskoleutbildning inom industriell ekonomi, logistik och ledning
• Grundläggande känndeom om ERP-system (de arbetar med REX)
Personliga egenskaper:
• Serviceminded och kommunikativ
• Flexibel och ödmjuk
• Engagerad och bra på att prioritera
Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.
Villkor
Start: Omgående
Omfattning: Heltid, dagtid
Placering: Jönköping
Lön: Enligt överenskommelse
Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag löpt ut. Välkommen med din ansökan redan idag!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader
Publiceringsdatum2018-05-11ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-05-21
Ange följande referens när du ansöker: 16368
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktClara Albinsson
clara.a@framtiden.com 0709-47 86 88
FöretagFramtiden AB
AdressFramtiden AB
Borgmästargränd 1D
55320 Jönköping
KontorsadressBorgmästargränd 1D
Jobbnummer 4138184
Observera att sista ansökningsdag har passerat.