Kundtjänstmedarbetare till företag i Höganäs
Processbemanning Svenska AB / Kundservicejobb / Höganäs
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Höganäs,
Bräcke,
Helsingborg,
Ängelholm,
Bjuv eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Processbemanning Svenska AB i Höganäs,
Helsingborg,
Ängelholm,
Bjuv,
Åstorp eller i
hela Sverige Om Processbemanning AB:
Processbemanning AB är ett nischat rekryterings- och bemanningsföretag. Med huvudkontor i Helsingborg genomför vi uppdrag i hela Skåne. Som rekryteringskonsulter har vi flera års erfarenhet av rekrytering och bemanning. Genom vår metodik och vårt breda branschnätverk kan vi erbjuda dig som arbetsgivare kvalificerade personallösningar på såväl kollektiv- som tjänstemannasidan. Som anställd hos oss har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Vi har ett stort antal uppdragsgivare i Skåne vilket ger oss stora möjligheter att matcha just din kompetens och profil mot lediga uppdrag
Är du kommunikativ, serviceinriktad och lyhörd? Har du erfarenhet av att arbeta inom kundtjänst? Då kanske detta är en tjänst för dig!
Publiceringsdatum2023-07-25Om tjänstenVi söker just nu efter en kundtjänstmedarbetare till vår kund i Höganäs. Företaget är verksamma inom tillverkande industri och är ett globalt bolag. Som kundtjänstmedarbetare på företaget kommer du få hantera och arbeta med hela orderkedjan. Du kommer ha mycket kontakt med kunder internt men även en del med externa kunder. Det är en varierande arbetsroll.
Det är en heltidtjänst vars arbetstider är förlagda till kontorstider. Du utgår ifrån företagets kontor i Höganäs. Planerad start är tänkt att ske under augusti månad och löper fram till december 2023 med möjlighet till förlägning.
Krav för tjänsten:
Krav för tjänsten är att du har tidigare erfarenhet från kundtjänst, B2B samt har arbetat med hela förloppet från order till fakturering. Du behöver ha goda kunskaper av att arbeta i olika system, vi ser gärna att du har arbetat i SAP, Google Suite, Sales Force och Basware. Eftersom tjänsten innefattar mycket kommunikation är det viktigt att du har goda kunskaper i Svenska och Engelska i tal och skrift. B-körkort är ett krav.
Meriterande för tjänsten:
Meriterande för tjänsten är om du har kunskaper i Norska, Danska eller Nederländska i tal eller skrift. Arbete med exportförtullning anses även som meriterande.
Dina personliga egenskaper:
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi ser att du är ansvarstagande, självgående, norgann och har en positiv inställning. Arbetsuppgifterna kräver att du är lyhörd och tillmötesgående, detta för att ge kunden den bästa servicen. För att passa in i tjänsten behöver du även vara social och arbetsvillig. Du ser lösningar och möjligheter i stället för problem.
Låter detta intressant?
Då är du välkommen att skicka in din ansökan omgående då vi kommer att kalla till intervju löpande. Din ansökan kommer att behandlas konfidentiellt. Läs gärna mer om oss på
www.processbemanning.se där hittar du även våra övriga lediga tjänster!
Ersättning Fast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-08-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Processbemanning Svenska AB (org.nr 556059-4987),
http://www.processbemanning.se Arbetsplats Processbemanning AB
Jobbnummer 7985361
Observera att sista ansökningsdag har passerat.