Kundtjänstmedarbetare till Coor i Stockholm

Coor Service Management AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Coor Service Management AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Vill du arbeta i ett team med stor drivkraft, engagemang och hög servicenivå med bemötande i fokus? Har du ett genuint intresse för att ge service och har en lösningsfokuserad och positiv attityd samt är lyhörd för kundens behov?

Då är kundtjänstmedarbetare/växeltelefonist hos Coor ett spännande arbete för dig!

Om rollen
Som kundtjänstmedarbetare/växeltelefonist kommer du att vara den första som möter kunden när de antingen ringer till företaget via växeln eller skickar in ett ärende genom kundtjänst. I rollen kommer du tillsammans med dina kollegor hantera en stor mängd inkommande samtal genom kundens huvudväxel samt hantera ärenden via kundens kundtjänst. För att trivas i denna roll så behöver du uppskatta den variation och tempoväxling som arbetet innebär med stort fokus på kvalitet och hög servicegrad. För att uppskatta rollen är du i grunden en serviceinriktad person med god system- och datorvana där du har ett stort engagemang till att vilja leverera service i stjärnklass!

Exempel på arbetsuppgifter:

• Svara på inkommande samtal
• Lotsa samtal vidare till rätt destination på ett serviceinriktat och effektivt sätt
• Hjälpa inringande med deras frågor
• Bemanna kundtjänsten samt hantera de ärenden som inkommer
• Självständigt söka upp rätt information för att hjälpa den inringande
• Vara aktiv i förbättringsarbetet till kund genom att löpande komma med förbättringsförslag för våra kunder och för vår verksamhet i stort.

Vi erbjuder en tillsvidareanställning på heltid med en inledande provanställning på 6 månader. Du kommer att arbeta dagtid, måndag till fredag med placering i Stockholm.

Vår kandidat
Du har ett intresse för arbete med telefon och dator som främsta arbetsredskap och viljan till att göra skillnad för många människor varje dag. Som person behärskar du det svenska och engelska språket helt obehindrat i såväl tal som skrift och du har lätt för att söka och ta till dig information via datorn. Vi ser att du är tekniskt nyfiken med god datorvana och har du dessutom erfarenhet från att arbeta i olika system och program ser vi det som meriterande.

Publiceringsdatum
2024-01-10

Dina personliga egenskaper
Inom kundtjänst och växeltelefoni arbetar du med människor i fokus där du är både nyfiken och lyhörd för deras situation och behov samt har förmågan till att snabbt och korrekt kunna vägleda personen rätt. För att trivas i rollen tänker vi att du i grunden är en serviceinriktad person med en god förmåga till att bygga relationer både internt och externt. Som person är du trygg, noggrann och ansvarstagande. Du har ett strukturerat arbetssätt och ett lösningsorienterat förhållningssätt med fokus på att leverera god service. Du har bra samarbetsförmåga och trivs att arbeta teambaserat likväl som att du är självständig och bekväm med att arbeta ensam vid vissa arbetspass.

Vi erbjuder
Som kundtjänstmedarbetare på Coor får du arbeta i en miljö som kännetecknas av en öppen, prestigelös och välkomnande atmosfär med härliga kollegor där varje medarbetare ses som en talang. Vi levererar meningsfull service, och i detta arbete är du vår viktigaste resurs. Coor erbjuder en trygg, säker och trivsam arbetsplats. Vi erbjuder fast lön enligt kollektivavtal med avtalspension, försäkringar och andra förmåner såsom föräldralön och friskvårdsbidrag. På Coor arbetar vi aktivt med kompetens- och karriärsutveckling för att du ska få möjlighet att utvecklas och nyttja din fulla potential inom arbetsgruppen.

Kontaktuppgifter och övrig information
Som en del av rekryteringsprocessen så kommer en bakgrundskontroll genomföras på slutkandidat, vill du veta mer? Läs gärna mer här https://www.coor.se/karriar/rekryteringsprocessen/

Har du frågor om rollen är du välkommen att kontakta rekryterande chef Sun Andér via mail, Sun.Ander@coor.com. Vi hanterar löpande de ansökningar som kommer in och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så vänta inte med din ansökan. Vi tar endast emot ansökningar via ansökningsknappen i annonsen med hänsyn till GDPR.

Vi ser fram emot att höra från dig!

Om Coor

Coor är Nordens ledande facility management-leverantör och är med och skapar Nordens bästa arbetsmiljöer - smarta, hållbara och fulla av glädje. Vi erbjuder alla de tjänster som krävs för att ett företag eller offentlig verksamhet ska fungera bra och effektivt. Vi strävar ständigt efter att bygga team och servicelösningar som gör det möjligt för våra kunder att fokusera på vad de gör bäst. Coor är verksamt främst i Norden, men har även viss närvaro i Belgien och Estland. Hos oss arbetar fler än 12 000 personer med olika bakgrunder och erfarenheter. Under 2023 blev Coor tilldelad en andra plats till att vara det mest jämställda företaget i Sverige enligt SHE Index powered by EY och vi är ett karriärföretag 2024 enligt Karriärföretagen.

Ersättning
Lön enligt kollektivavtal.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-02-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Coor Service Management AB (org.nr 556084-6783)

Arbetsplats
Coor Service Management

Jobbnummer
8381389

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Coor Service Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Coor Service Management AB: