Kundtjänstmedarbetare till Coor i Borlänge

Coor Service Management AB / Kundservicejobb / Borlänge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Borlänge, Falun, Gagnef, Säter, Leksand eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Coor Service Management AB i Borlänge, Falun, Ludvika, Hofors, Avesta eller i hela Sverige

Är du i början av din karriär och vill bygga upp ditt professionella nätverk inom ett nordiskt expansivt bolag? Har du ett genuint intresse för att ge service och har en lösningsfokuserad attityd samt är lyhörd för kundens behov?

Då är kundtjänstmedarbetare hos Coor ett spännande arbete för dig!

Om rollen
Som kundtjänstmedarbetare kommer du att vara den första som möter kunden när de ringer till företaget och där du svarar på frågor och proaktivt ger service. Din utmaning är att ge varje inringande förstklassigt bemötande, både när det gäller attityd och kunskap. Rollen innebär ett varierat och stimulerande arbete där du får ta stort eget ansvar. Teamet är navet för att komma framåt och det finns ett tätt samarbete i gruppen för att hjälpa och stötta varandra under arbetsdagen för att varje dag lyckas leverera service i stjärnklass.

Exempel på arbetsuppgifter:

• Du kommer leverera snabb och rätt service till våra uppdragsgivares kunder och personal över inkommande samtal, callback, e-mail, ärenden & chatt.
• Du hämtar uppgifter och registrerar ärenden i våra kunders system.
• Ta emot felanmälningar av lägenheter till att ta emot sjukanmälningar och fakturafrågor.
• Skapa goda relationer både med kund och kollegor
• Aktivt arbeta med din egen utveckling
• Vara aktiv i förbättringsarbetet mot kund genom att löpande komma med förbättringsförslag för våra kunder.

Vårt uppdrag bemannas alla årets dagar mellan 6.30-21.30 enligt schema och det är möjligt att komma in med schemaönskemål. Vi erbjuder flera olika tjänstealternativ såsom timanställning eller tillsvidareanställning på del eller heltid. Det som passar dig bäst passar också oss bäst. Våra tillsvidaretjänster inleds med sex månaders provanställning. Uppstart av tjänsten är den 13 juni och en introduktion av arbetet genomförs under fem vardagar 8-16.30 där närvaro krävs.

Vår kandidat
Du har tidigare erfarenhet från en serviceinriktad roll som till exempel handel, kundsupport eller restaurang. Din svenska och engelska är god i tal och skrift och du har lätt för att söka och ta till dig information via datorn. Vi ser att du är tekniskt nyfiken och har erfarenhet från att arbeta i olika system och program med en mycket god datavana. Om du har tidigare erfarenhet från telefonisystem som Trio och Touchpoint är det meriterande.

Personliga egenskaper
Inom kundtjänst arbetar du med människor i fokus och är både nyfiken och lyhörd för deras situation och behov samt har förmågan att snabbt kunna vägleda personen rätt. Du tycker att det är roligt att ge kunderna en upplevelse utöver det vanliga. Tempot kan emellanåt vara högt men du triggas av att arbeta effektivt och strukturerat enligt tydliga instruktioner. Du är en lagspelare som har lätt att samarbeta med andra och ställer upp när det behövs. Vidare är du en positiv person som tar tag i saker och ser till att de blir gjorda och är bekväm i att hantera svåra samtal under tidspress. Dessutom är du en självständig person som är bekväm i att arbeta ensam vissa arbetspass.

Är du vår nästa stjärna?

Vi erbjuder
Som kundtjänstmedarbetare på Coor får du arbeta i en miljö som kännetecknas av en öppen, prestigelös och välkomnande atmosfär med härliga kollegor där vi dagligen stöttar varandra för att komma framåt. Vi levererar meningsfull service, och i detta arbete är du vår viktigaste resurs. Coor erbjuder en trygg, säker och trivsam arbetsplats. Vi erbjuder fast lön enligt kollektivavtal med avtalspension, försäkringar och andra förmåner såsom föräldralön och friskvårdsbidrag. På Coor i Borlänge arbetar vi aktivt med kompetens- och karriärsutveckling, för att du ska få möjlighet att utvecklas och nyttja din fulla potential inom arbetsgruppen. Alla medarbetare utvecklas vidare enligt gemensam plan inom olika telefoniuppdrag.

Kontaktuppgifter och övrig information
För mer information vänligen kontakta Annelie Backman på 010-559 75 43. Urval och intervjuer genomförs löpande och så snart vi hittat våra stjärnor kan annonsen komma att stängas ner, så vänta inte med din ansökan.

Vi ser fram emot att höra från dig!

Om Coor
Coor är Nordens ledande facility management-leverantör och är med och skapar Nordens bästa arbetsmiljöer - smarta, hållbara och fulla av glädje. Vi erbjuder alla de tjänster som krävs för att ett företag eller offentlig verksamhet ska fungera bra och effektivt. Vi strävar ständigt efter att bygga team och servicelösningar som gör det möjligt för våra kunder att fokusera på vad de gör bäst. Coor är verksamt främst i Norden, men har även viss närvaro i Belgien och Estland. Coor har utsetts till ett av Sveriges Karriärföretag 2022 av Karriärföretagen.

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Publiceringsdatum
2022-04-11

Ersättning
Lön enligt callcenteravtalet

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-05-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Coor Service Management AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Coor Service Management AB (org.nr 556084-6783)

Arbetsplats
Coor Service Management

Jobbnummer
6527354

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Coor Service Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Coor Service Management AB: