Kundtjänstmedarbetare till Coop MedMera Bank och Marknad
Ageris Kontaktcenter AB / Butikssäljarjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ageris Kontaktcenter AB i Solna,
Stockholm,
Huddinge,
Södertälje,
Falun eller i
hela Sverige Ageris Kontaktcenter AB levererar kundservice och försäljning via telefon, internet, brev och e-post. Ageris finns i Strömsund, Falun och Stockholm/Solna och har ca 220 anställda. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen. Vi är medlemmar i Kontakta (tidigare Sveriges CallCenter Förening). Vår verksamhet präglas av våra värdeord: agerande, öppenhet, laganda och utveckling. Läs mer på
www.ageris.se .
Det går väldigt bra för oss just nu och vi behöver utöka vår personalstyrka med fler glada och motiverade kundtjänstmedarbetare som vill arbeta för vår kund Coop MerMera bank.
Som kundtjänstmedarbetare på MedMera bank hanterar du inkommande samtal/mail/fax från kunder, både privatpersoner, företag och butiker angående medlemsärenden, bankärenden och erbjudanden. Du arbetar administrativt med öppning och avslut av konton, ansökningar och kortbeställningar. På Marknad/Återbäring så hanterar du samtal från kunder och hjälper dem med frågor gällande återbäringsprogrammet, skickar ut saldobesked, registrerar återbäring och guidar kunder på webbsidan.
Förutom Coop så samarbetar vi med flera andra uppdragsgivare, bland annat Viking Line, Ikano bank och Adressändring och vi växer kraftigt med fler spännande kunder på väg in. Därför kan vi erbjuda dig en stimulerande och händelserik arbetsmiljö med goda utvecklingsmöjligheter. Vi är ett trevligt och sammansvetsat gäng som har roligt tillsammans och vill att du ska satsa på oss lika mycket som vi satsar på dig!
Ageris sitter i fräscha lokaler i Solna Business Park med goda kommunikationer, restauranger, shopping och träningsanläggningar runt hörnet.
Vi söker dig som:
• har tidigare erfarenhet av service och kundkontakt
• har erfarenhet av administrativa uppgifter
• är serviceminded och uttrycker dig väl i tal och skrift
• är utåtriktad och lyhörd
• tycker det är roligt att jobba mot uppsatta mål
• trivs med att jobba i ett högt tempo
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper!
Tjänsten startar som en visstidsanställning mellan 30-40 timmar/vecka, men för rätt person finns goda möjligheter att bli anställd tillsvidare. Arbetstider och öppettider är vardagar 8-18.
Vi har ett ungefärligt lönespann mellan 95 -125 kr/timme i grundlön beroende på tidigare erfarenhet.
Tjänsterna startar med utbildning den 20/5. Det finns möjlighet till viss ledighet under sommaren men dock inte under veckorna 28-31.
Vill du bli en del av vårt gäng? Skicka då din ansökan redan idag. Vi gör löpande urval och intervjuer och tjänsterna tillsätts så snart vi hittar rätt personer.
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Sarah Larsson via e-mail
sarah.larsson@ageris.se .
Varmt välkommen med din ansökan!
Publiceringsdatum2014-04-03Arbetstider och omfattningDeltid/Heltid
ErsättningTimlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-04-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFöretagAgeris Kontaktcenter AB
AdressAgeris Kontaktcenter AB
Box 1029
17121 Solna
Jobbnummer 1829256
Observera att sista ansökningsdag har passerat.