Kundtjänstmedarbetare till Coop MedMera Bank

Ageris Kontaktcenter AB / Butikssäljarjobb / Falun
2015-09-24
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstmedarbetare till Coop MedMera Bank" (publicerad 2016-08-01) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Falun, Borlänge, Säter, Gagnef, Hofors eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ageris Kontaktcenter AB i Falun, Solna, Södertälje, Stockholm, Huddinge eller i hela Sverige

Ageris Kontaktcenter AB levererar kundservice och försäljning via telefon, internet, brev och e-post. Ageris finns i Strömsund, Falun och Stockholm/Solna och har ca 260 anställda. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen. Vi är medlemmar i Kontakta (tidigare Sveriges CallCenter Förening). Vår verksamhet präglas av våra värdeord: agerande, öppenhet, laganda och utveckling. Läs mer på www.ageris.se .

Det går väldigt bra för oss just nu och vi behöver utöka vår personalstyrka med fler glada och motiverade kundtjänstmedarbetare som vill arbeta för vår kund Coop MedMera bank i Falun. Vi söker nu 7 nya medarbetare till oss med start 3/11.

Som kundtjänstmedarbetare på MedMera bank hanterar du inkommande samtal från kunder, både privatpersoner, företag och butiker angående medlemsärenden, bankärenden och erbjudanden. Vidare är du en glad och positiv person som tycker kundservice och merförsäljning är roligt.  

Förutom Coop så samarbetar vi med flera andra uppdragsgivare, bland annat Viking Line, Ikano bank och Adressändring och vi växer kraftigt med fler spännande kunder på väg in. Därför kan vi erbjuda dig en stimulerande och händelserik arbetsmiljö med goda utvecklingsmöjligheter. Vi är ett trevligt och sammansvetsat gäng som har roligt tillsammans och vill att du ska satsa på oss lika mycket som vi satsar på dig!

Ageris sitter i fräscha lokaler ca 3 km utanför centrala Falun.

Vi söker dig som:

• har tidigare erfarenhet av service och försäljning
• är serviceminded och uttrycker dig väl i tal och skrift
• är utåtriktad och lyhörd
• tycker det är roligt att jobba mot uppsatta mål 
• tekniskt kunnig
• lösningsoritenterad
• trivs med att jobba i ett högt tempo

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper!

Tjänsterna är timanställningar med en beräknad arbetstid på 30-40 timmar i veckan och sträcker sig fram till 31/3 2016 med mycket god möjligheter till förläning. 

Lönespannet för tjänsten ligger på 100-115 kr i timmen beroende på ålder och erfarenhet och öppettiderna för kundtjänsten är vardagar 08-18.

Vi planerar att träffa aktuella kandidater under två intervjudagar den 20 och 21 Oktober. Tjänsterna startar med utbildning den 3/11 på vårat kontor i Falun.

Vill du bli en del av vårt gäng? Skicka då din ansökan redan idag. Vi gör löpande urval och intervjuer och tjänsterna tillsätts så snart vi hittar rätt personer.

Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid/deltid -

Publiceringsdatum
2015-09-24

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-10-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ageris Kontaktcenter AB

Adress
Ageris Kontaktcenter AB
Box 1029
17121 Solna

Kontorsadress
Box 1029

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2447839

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ageris Kontaktcenter AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ageris Kontaktcenter AB: