Kundtjänstmedarbetare till Adressändring
Ageris Kontaktcenter AB / Butikssäljarjobb / Falun
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Falun,
Borlänge,
Säter,
Gagnef,
Hofors eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ageris Kontaktcenter AB i Falun,
Solna,
Södertälje,
Stockholm,
Huddinge eller i
hela Sverige Ageris är en outsourcer med center i Solna, Falun och Strömsund med ca 250 anställda. Ageris levererar kundservice, proaktiv kundvård och försäljning med hög kvalitet till uppdragsgivare som arbetar strategiskt med kundlojalitet och har förväntningar på att kundservice kan öka kundnöjdhet och försäljning. Våra uppdragsgivare kommer från olika branscher men alla efterfrågar högkvalitativ, effektiv och lönsam kundservice och support på distans. På Ageris har vi lång och djup branscherfarenhet som vi gärna delar med oss av. Vi följer Unionens Callcenteravtal och är medlemmar i branschföreningen Kontakta.
Läs mer om oss på vår hemsida
www.ageris.se Vi behöver fler glada och serviceinriktade kundtjänstmedarbetare till vår kund Svensk Adressändring med utbildningsstart 30 januari!
Som kundtjänstmedarbetare tar du emot inkommande samtal där du genomför adressändringar, svarar på frågor från kunder angående fakturor, eftersändning av post m.m. I arbetsuppgifterna förekommer det även utgående samtal i form av merservice till kunder som har adressändrat.
Förutom Adressändring så samarbetar vi med flera andra uppdragsgivare, bland annat Coop och Viking Line. Därför kan vi erbjuda dig en stimulerande och händelserik arbetsmiljö med goda utvecklingsmöjligheter. Vi är ett trevligt gäng som har roligt tillsammans och vill att du ska satsa på oss lika mycket som vi satsar på dig!
Ageris sitter i fräscha lokaler drygt 1,5 km utanför centrala Falun.
Vi söker dig som:
• har tidigare erfarenhet av service och kundkontakt
• är serviceminded och uttrycker dig väl i tal och skrift
• är strukturerad och noggrann
• tycker det är roligt att jobba mot uppsatta mål
• trivs med att jobba i ett högt tempo
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper!
Tjänsterna är timanställning med en beräknad arbetstid på 30-40 timmar/vecka, öppettiderna för kundtjänsten är vardagar 8-19.
Vi tillämpar individuell lönesättning inom spannet 101-117 kr i grundlön beroende på tidigare erfarenhet.
Låter detta intressant? Tveka då inte att söka! Vi gör löpande urval och intervjuer.
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta platsansvarig Yvonne Johansson tel 070-696 47 66
Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
2 -
Publiceringsdatum2017-01-10ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-01-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAgeris Kontaktcenter AB
AdressAgeris Kontaktcenter AB
Box 1029
17121 Solna
KontorsadressBox 1029
Jobbnummer 3253778
Observera att sista ansökningsdag har passerat.