Kundtjänstmedarbetare till Adressändring

Ageris Kontaktcenter AB / Butikssäljarjobb / Falun
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Falun, Borlänge, Säter, Gagnef, Hofors eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ageris Kontaktcenter AB i Falun, Solna, Södertälje, Stockholm, Huddinge eller i hela Sverige

Ageris är en outsourcer med center i Solna, Falun och Strömsund med ca 250 anställda. Ageris levererar kundservice, proaktiv kundvård och försäljning med hög kvalitet till uppdragsgivare som arbetar strategiskt med kundlojalitet och har förväntningar på att kundservice kan öka kundnöjdhet och försäljning. Våra uppdragsgivare kommer från olika branscher men alla efterfrågar högkvalitativ, effektiv och lönsam kundservice och support på distans. På Ageris har vi lång och djup branscherfarenhet som vi gärna delar med oss av. Vi följer Unionens Callcenteravtal och är medlemmar i branschföreningen Kontakta.

Läs mer om oss på vår hemsida www.ageris.se



Vi behöver fler glada och serviceinriktade kundtjänstmedarbetare till vår kund Svensk Adressändring med utbildningsstart 30 januari!

Som kundtjänstmedarbetare tar du emot inkommande samtal där du genomför adressändringar, svarar på frågor från kunder angående fakturor, eftersändning av post m.m. I arbetsuppgifterna förekommer det även utgående samtal i form av merservice till kunder som har adressändrat.

Förutom Adressändring så samarbetar vi med flera andra uppdragsgivare, bland annat Coop och Viking Line. Därför kan vi erbjuda dig en stimulerande och händelserik arbetsmiljö med goda utvecklingsmöjligheter. Vi är ett trevligt gäng som har roligt tillsammans och vill att du ska satsa på oss lika mycket som vi satsar på dig!

Ageris sitter i fräscha lokaler drygt 1,5 km utanför centrala Falun.

Vi söker dig som:

• har tidigare erfarenhet av service och kundkontakt
• är serviceminded och uttrycker dig väl i tal och skrift
• är strukturerad och noggrann
• tycker det är roligt att jobba mot uppsatta mål
• trivs med att jobba i ett högt tempo

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper!

Tjänsterna är timanställning med en beräknad arbetstid på 30-40 timmar/vecka, öppettiderna för kundtjänsten är vardagar 8-19.

Vi tillämpar individuell lönesättning inom spannet 101-117 kr i grundlön beroende på tidigare erfarenhet.

Låter detta intressant? Tveka då inte att söka! Vi gör löpande urval och intervjuer.

Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta platsansvarig Yvonne Johansson tel 070-696 47 66

Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
2 -

Publiceringsdatum
2017-01-10

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-01-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ageris Kontaktcenter AB

Adress
Ageris Kontaktcenter AB
Box 1029
17121 Solna

Kontorsadress
Box 1029

Jobbnummer
3253778

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ageris Kontaktcenter AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ageris Kontaktcenter AB: