Kundtjänstmedarbetare sökes till uppdrag mot SL

Releasy Customer Management AB / Kundservicejobb / Stockholm
2021-11-27
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstmedarbetare sökes till uppdrag mot SL" (publicerad 2022-05-02) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management AB i Stockholm, Solna, Södertälje, Uppsala, Eskilstuna eller i hela Sverige

Är du en effektiv kommunikatör som brinner för kundservice? Vill du arbeta på en resultatinriktad arbetsplats som alltid strävar mot att leverera den bästa kundupplevelsen? Då har vi jobbet för dig!

Releasy söker fler kundtjänstmedarbetare till uppdrag mot SL. Här får du leverera den bästa kundservicen genom samtal, chatt och mejl till resenärer som använder kollektivtrafiken i Stockholm. Du hjälper till med reseplanering, borttappade föremål och annat som kan uppstå på tunnelbanan, bussen och pendeln. För att trivas i rollen behöver du vara stresstålig, effektiv och tydlig i din kommunikation då en del av uppdraget innebär att kunna leverera en snabb lösning till resenären. God Stockholmskännedom och tidigare erfarenhet från kollektivtrafik eller reseplanering är en fördel i tjänsten, men inte ett krav. Du kommer att behöva hantera samtal på engelska.

På Releasy får du arbeta i en målinriktad miljö där vi jobbar aktivt med feedback och uppföljning för att nå våra mål. Som kundtjänstmedarbetare är du företagets röst utåt. För att bli framgångsrik i rollen är det viktigt att du är kundorienterad och har ett högt engagemang. Som person är du snabblärd, anpassningsbar och trivs i en föränderlig miljö. Du kan kommunicera på ett professionellt sätt på svenska och engelska, både i tal och skrift. Tidigare erfarenhet från serviceyrke är meriterande och tjänsten kräver god datorvana då vi arbetar i olika system för att lösa kundärenden.

Publiceringsdatum
2021-11-27

Arbetsuppgifter
• Möta och hantera SLs resenärer via telefon, chatt och mejl.
• Kundtjänst över disk samt vara ute bland våra resenärer.
• Du ska på bästa tänkbara sätt lösa kundens ärende och leverera den bästa kundupplevelsen.
• Om du är proaktiv finns det även möjlighet att arbeta med mer administrativa uppgifter.

Hos oss får du möjlighet att utvecklas!

Releasy är en av Sveriges ledande aktörer inom kundtjänst, men när kunden är nöjd har vi nått halvvägs. Genom våra interna utbildningar och karriärtrappan erbjuds du möjlighet att utvecklas i din kompetens och göra karriär. Desto högre upp du kommer i karriärtrappan, desto fler utbildningar och förmåner tillkommer. Vidare ges coachning och kontinuerlig feedback av din Teamledare.

Arbetstider

Dina arbetstider är förlagda inom kundtjänstens öppettider som är måndag-söndag 06:00-23:00. Vi jobbar med intervallscheman och arbetstiderna kan komma att ändras.

Arbetsplatsen är centralt belägen vid T-Centralen i Stockholm. Från hösten 2021 sker arbetspassen kombinerat med kontor och distansarbete hemifrån.

Lön och anställningsgrad

Vi erbjuder anställningar på 75% som inleds med sex månaders provanställning. Vi erbjuder månadslön enligt kollektivavtal.

Ansökan och tillsättningsdatum

Rollen inleds med 2-3 veckors utbildning på heltid.

Vi kommer att tillsätta tjänsten med start 2021-01-10.

Sista ansökningsdag är 2021-12-27.

Tillsättning sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!

Vid frågor om tjänsten, kontakta jake.jamshidnejad@releasy.se

Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i rekryteringsprocessen. Vi gör bakgrundskontroller för att undanröja eventuella frågetecken gällande din framtida arbetsprestation. Det kan vara regelverk som styr kundernas verksamhet, men främst handlar det om att vi ska känna oss trygga med dig som medarbetare. Bakgrundkontrollen görs med hjälp av ditt personnummer.

Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vårt fokus på våra medarbetare och innovativa lösningar har gjort oss till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisationer. Våra kontor finns i Barcelona, Borås, Borlänge, Linköping och Stockholm. Vi arbetar med att skapa den bästa kundupplevelsen oavsett kanal. Vi skapar tusentals relationer...en i taget! Vi är kollektivavtalsanslutna och tror på trygga anställningar, mångfald och arbetsglädje.

Varaktighet, arbetstid
• -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-12-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Releasy Customer Management AB

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Releasy Customer Management AB (org.nr 556754-2633)

Arbetsplats
Releasy

Jobbnummer
6136491

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management AB: