Kundtjänstmedarbetare sökes till Telia på uppdrag av Teleperform
Uniflex Sverige AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Uniflex Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Huddinge eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2019-05-17Beskrivning av jobbetVi söker nu nya kundtjänstmedarbetare till ett nytt och spännande uppdrag hos Teleperformance i Stockholm, i denna roll kommer du att representera deras kund Telia.
Här arbetar du i en härlig miljö med mycket glädje och energi. Teleperformance satsar mycket på sina anställda - goda utvecklingsmöjligheter inom företaget och roliga aktiviteter både på och utanför arbetsplatsen. Du kommer att arbeta i fräscha lokaler vid Solna Port, Stockholm tillsammans med massvis av härliga kollegor!
Du kommer att ta emot inkommande samtal ifrån Telias kunder, besvara och hjälpa dessa med deras frågor kring tex fakturor, mobiltelefoni, abonnemang och mobilt bredband. Här har du även möjlighet att påverka din lön genom bonusar.
På Uniflex tror vi att arbetslivet handlar om att både ge och ta! Så i utbyte mot ovan kan vi erbjuda dig följande:
• En inledande konsultjänst där du efter 6 månader har möjlighet att bli övertagen till företaget.
• En anställning som inleds med en utbildning och under din tid som anställd hos oss erbjuder vi självklart även tjänstepension, friskvårdsbidrag och teamaktiviteter.
• Dagligt stöd i form utav en Arbetskoordinator från Uniflex som kommer att finnas på plats ute hos vår kund, som du alltid kan vända tid till vid behov.
• En inspirerande och rolig arbetsplats i Solna med tillgång till gratis gym.
• Karriärs- och utvecklingsmöjligheter utöver det vanliga!
• I övrigt erbjuder vi dig även en anställning enligt kollektivavtal som inleds med 6 månaders provanställning
Dina personliga egenskaperVi söker dig som gillar att arbeta med problemlösning och som alltid strävar mot högsta möjliga kundnöjdhet. Du är duktig på att kommunicera pedagogiskt och förstår vikten av att anpassa sin service gentemot kundens förmåga och förutsättningar. Du är ansvarstagande och gillar att arbeta mot uppsatta mål, både individuellt men också som team.
Vidare är du van att arbeta med dator, du skriver och talar svenska obehindrat samt behärskar engelska på en god nivå.
Arbetet inleds med en betald utbildning inom försäljning, kundhantering och Telias produkter och tjänster. Därav finns inga krav på tidigare förkunskaper! Bra va? Det enda du behöver är ett driv och en vilja att leverera strålande service till varje kund. Allt annat lär du dig på plats. Du får coachning och vägledning under resans gång mot en fullfjädrad kundtjänstmedarbetare.
Arbetstider: Förlagd tid mån-fre mellan 08-19.
Sök tjänsten redan idag då vi intervjuar löpande!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-05-31
Ange följande referens när du ansöker: 48311
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktGwendoline Lindahl
FöretagUniflex Sverige AB
AdressUniflex Sverige AB
Box 7014
12107 Stockholm-Globen
KontorsadressBox 7014
Jobbnummer 4795900
Observera att sista ansökningsdag har passerat.