Kundtjänstmedarbetare med start omgående till vår kund på Österm
Hero AB / Kundservicejobb / Stockholm
2021-05-24
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstmedarbetare med start omgående till vår kund på Österm" (publicerad 2021-09-03) ⬅️
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om rollen:
Vi letar nu efter en driven och engagerad kundtjänstmedarbetare till vår kund som har kontor centralt på Östermalm. Vi letar efter en stjärna som vill arbeta med fokus på bolagets svenska och norska kunder och är mycket skicklig i dessa språk.
Du tillhör ett kundserviceteam på ca 15 glada serviceinriktade medarbetare som rapporterar till teamledaren. Din uppgift är att säkra orderhanteringen och att du ger varje kund riktigt bra service. Du tar emot inkommande ärenden via mail, webbformulär och telefon. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta:
Du kommer bland annat arbeta med:
• Orderhantering och beställningar
• Reklamationshantering
• Fakturafrågor och frågor kring leveranser
• Övrig administration i kundens affärssystem
• Bidra till en rolig och trevlig stämning tillsammans med dina kollegor
Publiceringsdatum2021-05-24KvalifikationerVi söker dig som är service-minded, engagerad och prestigelös. Du har en personlig approach till alla kunder och brinner för att hjälpa dem på bästa sätt. Du har ett noggrant och strukturerat arbetssätt och är van att prioritera och vara flexibel. Förutom detta ser vi gärna att du även trivs med att arbeta självständigt samt gillar att bidra till en trevlig och härlig stämning i teamet. Du talar och skriver på både svenska och engelska obehindrat. Du har tidigare god dokumenterad erfarenhet av kundbemötande (butik, event, försäljning eller kundservice).
Meriterande:
• Erfarenhet av Sales force
• Talar norska eller har tidigare erfarenhet av arbete inom kundtjänst mot den norska marknaden
Tillträde, omfattning och anställning:
Tjänsten är på heltid med start snarast möjligt. Kontoret ligger mycket centralt i Stockholm med mycket goda kommunikations möjligheter. Detta är initialt ett konsultuppdrag på 6 månader där du blir anställd hos Hero men har mycket goda möjlighet till tillsvidare anställning hos kunden efter det. Dina arbetstider kommer att vara kontorstider, Måndag- Fredag 08:00 -17:00.
Hur söker du?
Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen "ansök" längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Christoffer Sperring på
christoffer.sperring@hero.se.
Vi ser fram emot att läsa din ansökan!
We are heart working"
Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-11-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagHero AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Hero AB (org.nr 556797-2533),
http://www.hero.se Arbetsplats Hero
Jobbnummer 5762578
Observera att sista ansökningsdag har passerat.