Kundtjänstmedarbetare i uppdrag mot Ellos

Releasy Customer Management AB / Kundservicejobb / Borås
2022-02-15
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstmedarbetare i uppdrag mot Ellos" (publicerad 2022-08-29) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management AB i Borås, Ulricehamn, Vårgårda, Tranemo, Herrljunga eller i hela Sverige

Vill du arbeta på en av Sveriges bästa arbetsplatser inom outsourcad kundservice? Är du en effektiv problemlösare som brinner för kundservice? Vill du dessutom vara en del av ett framgångsrikt gäng som värnar om kvalitet, teamkänsla och arbetsglädje? Då har vi jobbet för dig!

Releasy söker fler engagerade kundtjänstmedarbetare till uppdrag mot Ellos.

Du behöver ingen tidigare erfarenhet - om du har viljan ger vi dig utbildningen och coachningen du behöver för att utvecklas och lyckas!

Våra förmåner:

• Frukost

• Frukt

• Massage under arbetstid

• Rabatterat pris hos Fitness 24/7

• Rabatterat pris hos frisör och barberare

• Rabatterat lunchhäfte hos Astern

• Kollektivavtal

• Friskvårdsbidrag

• Terminalglasögon

• Privat vård via vår företagshälsovård Feelgood

• Möjlighet att klättra i vår karriärtrappa med ytterligare förmåner

• Mängder med utvecklingsmöjligheter

Om rollen & arbetsuppgifter

Som Kundtjänstmedarbetare kommer du få chansen att vara ansiktet utåt för företaget och dagligen hjälpa Ellos kunder med att lösa deras tekniska problem. Kundärenden hanteras via telefon, chatt och mejl.

Snabbfakta

Roll: Kundtjänstmedarbetare

Stad: Borås

Omfattning: Heltid

Lön: Månadslön enligt kollektivavtal.

Arbetstider: Rollen innebär oregelbundna arbetstider med schemaläggning dagtid, kvällstid och helger.

Startdatum: 2022-03-11

Publiceringsdatum
2022-02-15

Övrig information
Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning.

Generella krav:

• Har fyllt 18 år

• Har en godkänd gymnasieutbildning

• Kan tala svenska och engelska flytande

• Har en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift

Är du den vi söker? Skicka in din ansökan redan idag!

Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

Vid frågor kring tjänsten kan du kontakta ansvarig rekryterare Malin Fredriksen på malin.fredriksen@releasy.se

Om företaget
Releasy Customer Management är en outsourcingpartner inom kundservice till flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet.

Hos oss erbjuds du


Utvecklingsmöjligheter

Vi söker långsiktiga medarbetare som vill utvecklas hos oss. Vi ser till att du får den utbildning som krävs och att du har rätt förutsättningar och kompetens för ditt uppdrag.

Vi erbjuder kompetens- och utvecklingsmöjligheter genom våra interna utbildningar och vår Karriärtrappa. Via Karriärtrappan vill vi belöna våra medarbetare och ju högre upp i trappan du kommer desto fler förmåner får du. Dessutom ser vi till att coacha dig och ge dig kontinuerlig feedback för att se till att du vidareutvecklas inom rollen och bolaget.

Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i urvalsprocessen. Det gör vi för att undanröja eventuella frågetecken gällande framtida arbetsprestation. Det kan vara regelverk som styr kundernas verksamhet, men främst handlar det om att vi ska känna oss trygga med dig som medarbetare. Bakgrundskontrollen görs med hjälp av ditt personnummer. Om du blir aktuell för att gå vidare i processen kommer du även att få göra ett kortare arbetspsykologiskt test. Det gör vi för att vi vet att denna metod gör urvalsprocesser mer träffsäkra och rättvisare för de som söker den utlysta tjänsten. Alla sökanden bedöms alltså på samma sätt och vi kan vara säkra på att alla behandlas lika.

Varaktighet, arbetstid
• -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-03-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Releasy Customer Management AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Releasy Customer Management AB (org.nr 556754-2633)

Arbetsplats
Releasy

Jobbnummer
6347314

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management AB: