Kundtjänstmedarbetare Hos Quatra Sweden AB

Quatra Sweden AB / Kundservicejobb / Norrköping
2025-03-28


Visa alla kundservicejobb i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Katrineholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Quatra Sweden AB i Norrköping, Upplands Väsby, Göteborg eller i hela Sverige

Quatra, är Europeiska marknadsledare inom insamling av använd matolja. Vår expansion fortsätter i Sverige, för att stärka vår tillväxt letar vi efter en kundtjänstmedarbetare som kommer vara placerad på huvudkontoret i Norrköping. Låter detta intressant?
Om Quatra:
Quatra är ett internationellt bolag med sitt säte i Lokereen i Belgien. Den svenska delen av bolaget har sitt huvudkontor i Norrköping med externa lager på ett flertal platser i Sverige.
Servicen vi på Quatra ger är insamling av använd matolja från restauranger, livsmedelsindustrin, kommuner m.fl. Insamlingen av den använda matoljan processas därefter och skapar ett miljövänligt bränsle till flyg, båt och fordon.
Genom ett arbete hos oss på Quatra Sweden kommer du få vara med om en tillväxtsresa och även ge företag en förståelse för att deras avfall blir en viktig del i det framtida miljötänk som Europa står inför. Vi söker nu dig som vill vara med på denna resa.
Genom ett arbete hos oss på Quatra får du:
• Ingå i ett dynamiskt team inom ett familljeföretag i full internationell expansion.
• En spännande tillväxtsresa
• Möjlighet till personlig och professionell utveckling
• En stimulerande arbetsmiljö med stor variation
• Arbeta i ett företag som på ett positivt sätt bidrar till att miljömålen uppnås
• Rollen på Quatra:
• Svara på och följa upp inkommande telefonsamtal och e-post relaterade till upphämtningar, leveranser, fakturering och allmänna frågor om våra tjänster och produkter.
• Upprättande, bearbetning och aktiv uppföljning av offerter till nya kunder.
• Skapa och hantera kundprofiler och samla in nödvändig information för att säkerställa ett effektivt samarbete.
• Koordinera servicen och följa upp kundfrågor och interventioner.
• Skapa interventioner och kommunicera med kunder, chaufförer och planerare.
• Uppföljning av kunder via telefon och bearbetning av eventuella ändringar av deras uppgifter.
Vem är du?
I den här rollen ligger vi stor vikt vid din personlighet och söker dig som är social, kommunikativ, engagerad och stresstålig.
• Du behärskar svenska och engelska perfekt.
• Du har en administrativ eller kommersiell utbildning eller har relevant arbetslivserfarenhet från en liknande position.
• Du arbetar obehindrat med MS Office, särskilt Excel och Word.
• Kunskap om människor vetskap hur man upptäcker, motbevisar och löser telefonkonflikter.
• Du är en vänlig, hjälpsam och ordningsam person som fungerar bra både självständigt och i ett team.
Typ av anställning:
• 100% tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning.
• Arbetstiden är dagtid, måndag - fredag.
Rekryteringsprocessen sker löpande. Vid frågor om tjänsten vänligen maila till hr.se@quatra.com.
Är du redo att använda din talang för ett snabbväxande och hållbart företag? Tveka då inte och skicka in ditt CV och personliga brev till hr.se@quatra.com! Vi ser fram emot att få välkomna dig till vårt företag och fantastiska team.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-04-27
Via mejl
E-post: hr.se@quatra.com

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Quatra Sweden AB (org.nr 559370-8877)
Skalles Väg 14 (visa karta)
605 97  NORRKÖPING

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Kontakt
Niklas Wetterhall
niklas.wetterhall@quatra.com
0725767480

Jobbnummer
9252519

Prenumerera på jobb från Quatra Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Quatra Sweden AB: