Kundtjänstmedarbetare Faktura / Reskontra / Telia Luleå / Start
Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Luleå
2022-02-18
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstmedarbetare Faktura / Reskontra / Telia Luleå / Start " (publicerad 2022-03-18) ⬅️
Visa alla kundservicejobb i Luleå,
Boden,
Piteå,
Kalix,
Älvsbyn eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Luleå,
Boden,
Piteå,
Kalix,
Älvsbyn eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2022-02-18Om tjänstenDetta är ett konsultuppdrag på 12 månader. Efter denna period finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget alternativt anställning hos Telia.
Om företagetTelia Company verkar inom IT- och telekombranschen och hjälper företag att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Deras ambition är att vara ledande på alla sina marknader. De verkar internationellt och erbjuder en professionell och föränderlig miljö. Telia Company söker nu medarbetare till sitt kontor i centrala Luleå, där du blir en del av ett team med god gemenskap.
Dina arbetsuppgifterSom kundtjänstmedarbetare ansvarar du för den första kontakten med företagets kunder. Du tar emot inkommande samtal och supporterar kunder på telefon inom området kundreskontra, fakturafrågor och betalningsalternativ. Frågorna varierar i omfattning och komplexitet och du arbetar för att hitta bra lösningar som bidrar till nöjda kunder. Utöver kundsupport är merförsäljning en del av kundservicen, där du ser över kunds fakturor samt tjänsteutbud.
Du erbjuds en gedigen introduktion och har kontinuerlig dialog med din närmaste chef för att utvecklas. Du tillhör en grupp med kollegor i samma roll som du och tillsammans arbetar ni för att hitta bra lösningar för att säkerställa nöjda kunder.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Avslutad gymnasieutbildning
• Erfarenhet inom kundservice eller fakturahantering är meriterande
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och du har goda kunskaper i engelska
I rollen som kundrådgivare på Telia är du serviceinriktad och drivs av att hjälpa kunder där du levererar lösningar. Vidare har du en god kommunikativ förmåga och är uppmärksam samt sympatisk i ditt bemötande med kund. Rollen kräver att du tar egna initiativ och trivs i en social roll med ett varierat arbetstempo samt uppsatta mål.
Övrig information:
Start: 4 april
Plats: Luleå
Lön: Enligt överenskommelse
Övrigt: I denna process begär vi ut utdrag ur belastningsregister och genomför en kreditupplysning innan anställning.
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här:
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/ Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla
info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: kundtjänst, kundservice, kundsupport, support, servicedesk, service, teknisk support, teknik, heltid, helpdesk, faktura, kundreskontra, ekonomi, heltid, Luleå, Norrbotten
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-03-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Elice Öhman
elice.ohman@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 6359335
Observera att sista ansökningsdag har passerat.