Kundtjänstmedarbetare / administratör för kortare uppdrag
Bravura / Butikssäljarjobb / Järfälla
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Järfälla,
Sollentuna,
Upplands-Bro,
Danderyd,
Sundbyberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Järfälla,
Sollentuna,
Upplands-Bro,
Danderyd,
Sundbyberg eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2017-07-11FöretagetHSB är Sveriges största bostadskooperativa organisation och HSB Norra Stor-Stockholm är en självständig regionförening. De erbjuder kvalificerade förvaltningstjänster till bostadsrättsföreningar och andra fastighetsägare. De förvaltar idag 15 000 lägenheter samt har ett mindre bestånd av egna hyresrätter. De är verksamma i Järfälla, Upplands Väsby, Sollentuna och Upplands-Bro. De har 23 000 medlemmar, omsätter 94 MSEK och har 84 anställda. I rollen som handläggare är du placerad på kontoret i Järfälla som i dagsläget består av 45 medarbetare. Hos HSB är du en del av ett företag med bred kompetens där du har goda förutsättningar till personlig utveckling.
Detta uppdrag är en visstidsanställning på fem veckor med start i slutet av augusti. Exakt startdatum kan komma att förändras.
Dina arbetsuppgifterI denna roll tar du emot och hanterar felanmälningar kring fastighetsdrift via telefon och digitala kanaler. Du administrerar namnändringar, nyckelhantering och andra förekommande serviceorderrelaterade arbetsuppgifter. I rollen ingår mycket kontakt med kunder, boende och entreprenörer.
Fram till 15 september är arbetstiderna 07:45 - 16:00 måndag till torsdag och 07:45 - 14:00 fredagar. Från och med 16 september arbetar du 08:00 - 17:00 måndag till torsdag och 08:00 - 14:30 på fredagar.
Kvalifikationer• Erfarenhet från kund-/medlemsservice och administration
• God telefonvana
• Utbildning inom fastighetsförvaltning eller liknande (meriterande)
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
För att trivas i rollen är det viktigt att du har ett medvetet kundfokus och tycker om att ge service. Du är lyhörd, engagerad och vill göra ditt allra yttersta för att hjälpa kunden. Du besitter ett lugn och får kunden att känna sig trygg och uppmärksammad. Då det är ett ständigt flöde med inkommande ärenden är det viktigt att du är effektiv och trivs i en miljö med högt arbetstempo. Vi tror att du som söker denna roll är nyfiken och flexibel, du tycker om att hitta nya lösningar och arbetssätt.
Övrig information:
Start: Slutet av augusti
Plats: Järfälla/Jakobsberg
Lön: Enligt ök.
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Kundtjänst, administration, medlemsservice
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-08-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJosephine Hopstadius
josephine.hopstadius@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0123
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 3600276
Observera att sista ansökningsdag har passerat.