Kundtjänstmedarbetare
The Morad Group AB / Kundservicejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos The Morad Group AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Brinner du för IT och service? Se hit!
Vi söker nu efter nästa person till vårt team på huvudkontoret i Göteborg, vi söker dig som har tidigare erfarenhet utav program likt WooCommerce, Klarna och generell IT-vana. Dina främsta uppgifter kommer att vara att arbeta i WooCommerce och klarna samtidigt som du administrerar kundtjänst via Chatt och e-mail.
Uppgifterna består av simplare mått -
Svara kunder och vidarebefordra eventuella frågor till ansvarig person på plats.
Genomföra utbetalningar till kunder vid inkommande ordrar
Publicera produkter med SEO m.m på hemsida.
Arbeta tillsammans med övrig personal på lager/kontor.
Tjänsten är på heltid och du kommer att arbeta tätt ihop med övriga på kontoret. Ett stort plus om du är självgående och framåt, vågar tänka utanför ramarna och hitta lösningar.
Arbetstider: 09.00-17.30
Fast timlön enligt kollektivavtal
På Fix My Phone är utveckling och framåtanda vårt signum, vi jobbar konstant med att utveckla oss själva och alla medarbetare för att komma så nära vårt bästa "JAG" vi kan komma. Gör bättre idag än vad du gjorde igår är ett genomsyrat motto. Vi erbjuder utvecklande roller till de som visar framfötterna och vill ta sig framåt i takt med vår expansion.
Känner du dig träffad? Skicka in din ansökan direkt.
Urval och intervjuer sker löpande, vi ser fram emot din ansökan!
Publiceringsdatum2022-06-30Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-07-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanAdressThe Morad Group AB
Skånegatan 11
41140 GÖTEBORG
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare The Morad Group AB (org.nr 556809-0202)
Skånegatan 11 (
visa karta)
411 40 GÖTEBORG
Arbetsplats Fix My Phone Sverige AB
Jobbnummer 6787141
Observera att sista ansökningsdag har passerat.