Kundtjänstadministratör till ett uppdrag på 3 månader
Bostadsstiftelsen Signalisten i Solna / Receptionistjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bostadsstiftelsen Signalisten i Solna i Solna Signalisten är Solna stads allmännyttiga bostadsstiftelse. Tillsammans med vårt helägda dotterbolag Solnabostäder äger och förvaltar vi ca 4000 lägenheter och ca 200 lokaler i fastigheter runt om i Solna.
Stora underhållsprojekt tillsammans med vårt Projekt 1000, som är ett uppdrag att bygga 1000 nya lägenheter i Solna fram till år 2025, ger Signalisten en spännande tid i en expansiv region med stora utmaningar.
Vi söker dig som gillar att ge service per telefon och som under 3 månader vill vara Signalistens ansikte utåt!
Publiceringsdatum2020-01-24Dina arbetsuppgifterSom kundtjänstadministratör är du vårt ansikte utåt och möter våra kunder dagligen. Tillsammans med dina kollegor vår kundtjänst ansvarar du för intern och extern service. Arbetsuppgifterna är varierar vilket gör att den ena dagen inte är den andra lik. I dina arbetsuppgifter ingår t.ex. ansvar för felanmälan, inkommande samtal, nyckelhantering samt posthantering och övriga förekommande administrativa arbetsuppgifter. Inom kundtjänst ingår även ansvar för intern service såsom att se över konferensrum och göra olika beställningar.
Kompetensprofil
Vi söker dig som har:
• gymnasieutbildning
• erfarenhet från reception, växel eller kundtjänst inom bostadsbranschen eller annan servicebransch såsom tex. hotell/reception.
• god datorvana, exempelvis Officepaketet och IT-system
• god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska
• gillar att ge service per telefon
DINA PERSONLIGA EGENSKAPER
Vi har höga krav på din känsla för service, så för att passa denna roll behöver du vara mycket serviceinriktad och ha service ut i fingerspetsarna. Du brinner för att hjälpa andra människor och du har en mycket god samarbetsförmåga. Du tar egna initiativ och du är prestigelös inför att du kan ha en mängd olika arbetsuppgifter på hög och låg nivå. Vi lägger stor vikt vid din personliga lämplighet för tjänsten.
Välkommen till vår arbetsplats
Hos oss får du vara en del av ett litet företag som ger dig breda utvecklingsmöjligheter.
Alla medarbetare får en egen utvecklingsplan för att stimulera och utmana till yrkesmässig och personlig utveckling så att vi tillsammans kan uppnå våra övergripande affärsmål. Vår värdegrund är en viktig plattform för vårt arbetssätt, vilket innebär att vi arbetar långsiktigt, är engagerade, kunniga och ansvarstagande!
Vi är otroligt stolta över våra höga resultat i medarbetarenkäten (senaste mätning 2019) som t.ex. visar att 100 % av våra medarbetare tycker att deras dagliga arbete bidrar till samhällsnyttan. Vårt medarbetarindex ligger på 91,3 % och vårt ledarskapsindex ligger på 93 %.
Vi vill att alla medarbetare ska må bra och vara friska så därför satsar vi på hälsofrämjande insatser och förmåner, såsom massage på arbetstid, regelbundna hälsoundersökningar och friskvårdsbidrag.
Balansen mellan arbete och privatliv är viktig, så vi erbjuder träning på arbetstid och ett personalstöd som ger privatrådgivning inom juridiska, ekonomiska och psykosociala frågor. För att behålla den höga trivseln anordnar vi t.ex. sociala aktiviteter, både på arbetstid och efter arbetstid, där hela organisationen har möjlighet att träffas. Det är viktigt för oss att ha roligt på jobbet!
Vårt kontor ligger i ljusa fräscha lokaler centralt i Solna med några minuters gångavstånd till Solna Centrum, T-bana, bussar och tvärbana. Vi är en rökfri arbetsplats vilket innebär att det inte är tillåtet att röka på arbetstid
Varför ska du jobba på Signalisten?
Läs mer om oss och vad vi kan erbjuda dig på
www.signalisten.seTillsättning och arbetstider
Uppdrag på 3 månader med start i mitten på februari.
Arbetstider schemalagda Månd - torsd 8:00 - 17:00 och fredag 8:00 - 15:00. Första vardagen varje månad mellan september - maj är arbetstiden förlängd till 18.30 p g a inflyttningar.
Så ansöker duRegistrera din ansökan så fort som möjligt då vi intervjuar löpande. Vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar på något annat sätt än via vår hemsida.
Frågor om tjänsten
Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Elisabet Sunnvius, Kundtjänstchef, på
elisabet.sunnvius@signalisten.seFrågor om rekryteringsprocessen
Om du har frågor om rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta Olivia Öhrström, HR-generalist, på
olivia.ohrstrom@signalisten.seAnnonsering och rekryteringsval
Observera att vi redan gjort vårt val av annonseringsforum och rekryteringsmetod, varför vi avböjer oss säljare inom dessa områden.
Signalisten är Solna stads allmännyttiga bostadsstiftelse. Tillsammans med vårt helägda dotterbolag Solnabostäder äger och förvaltar vi ca 4000 lägenheter och ca 200 lokaler i fastigheter runt om i Solna.
Stora underhållsprojekt tillsammans med vårt Projekt 1000, som är ett uppdrag att bygga 1000 nya lägenheter i Solna fram till år 2025, ger Signalisten en spännande tid i en expansiv region med stora utmaningar. Visst vill du vara med oss och utveckla Signalisten och Solna!
Varaktighet, arbetstid
Heltid 100% Visstid 2020-02-17 - 2020-05-17
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-02-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBostadsstiftelsen Signalisten i Solna
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bostadsstiftelsen Signalisten i Solna,
https://www.signalisten.se Jobbnummer 5059842
Observera att sista ansökningsdag har passerat.