Kundtjänst / Teknisk kundtjänst till Cygate i Södertälje
Bravura / Butikssäljarjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Södertälje,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka,
Huddinge eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2017-11-21FöretagetCygate är specialiserade på systemintegration för IT och telekommunikation med över 700 medarbetare i Sverige. Företaget är en del av Telia Company och besitter bred teknisk kompetens inom IT-infrastruktur samt är en molnleverantör med höga certifieringar. Företagskulturen präglas av ett starkt teknikintresse och en hög servicenivå.
Nu söker Cygate en ny medarbetare till deras platssupport hos en av deras största och viktigaste kunder i Södertälje. Tjänsten är ett uppdrag på sex månader med mycket goda möjligheter till förlängning eller tillsvidareanställning.
Dina arbetsuppgifterSom servicedeskmedarbetare ingår du i ett självgående team om två personer som är kundens första linje för alla telefonirelaterade frågor. Majoriteten av dagen bemannar du mejl, telefon och ärendehanteringssystem. På eftermiddagarna sitter du i servicecentret där du erbjuder hjälp till kundens personal gällande deras telefoner, SIM-kort, appar, synkningar och dylikt över disk. Ni samarbetar med IT som har ett servicecenter intill er.
I arbetsuppgifterna ingår även administrativa uppgifter som systemunderhåll, registervård i telefoniapplikationer och faktureringssystem.
Kvalifikationer• Avslutad gymnasieutbildning, gärna inom teknik eller IT
• Erfarenhet av servicerelaterade yrken är meriterande
• Stort tekniskt intresse
• Du utrycker dig väl i tal och skrift på svenska och engelska
För att trivas i rollen är du en person med tekniskt intresse för telefoner, deras inställningar och funktioner. Du har viljan samt intresset att hjälpa andra och att leverera bra service. Du anstränger dig för att leverera lösningar och trivs med att ha mycket kundkontakt. För att lyckas i arbetet är det viktigt att du samarbetar med dina kollegor då ni arbetar tätt tillsammans.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Södertälje
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: kundtjänst, servicedesk, service, first line, 1st line, telefoni, support, heltid, platssupport, teknik, IT, admin, administration
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-12-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMartin Lotsander
martin.lotsander@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0181
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 3813576
Observera att sista ansökningsdag har passerat.