Kundtjänst/kundtjänstmedarbetare/support/1st line

Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2017-02-20

Företaget
Cellip är ett modernt telekom/IT-bolag med 32 anställda och som har sitt huvudkontor på Södermalm i Stockholm. Deras ambition är att öka kundernas lönsamhet genom priseffektiva och flexibla kommunikationslösningar i marknadens tekniska framkant. Cellips mål är att genom effektiva arbetssätt möjliggöra ökad produktivitet och effektivitet hos sina kunder. De har ett brett tjänsteutbud inom IP-telefoni för små och medelstora kunder samt som de ökar snabbt inom segmentet större företagskunder genom bland annat mobiltelefoni och Microsoft Lync. Vidare tar Cellip ansvar för helhet i affärskritiska tillämpningar i molnet, vilket gör att allt är framtidssäkrat hos deras kunder. Företagskulturen hos Cellip beskrivs som öppen där engagemang från medarbetarna värdesätts högt och kontinuerlig kompetensutveckling blir en del av arbetsdagen. I denna roll får du möjligheten att lära och utveckla ett tekniskt intresse inom ett brett produkt- och tjänsteutbud från Microsoft.

Nyfiken på att veta mer? Se gärna Cellips hemsida på: https://www.cellip.com/


Dina arbetsuppgifter
I rollen arbetar du främst med att erbjuda support till företagets kunder via telefon och mail. De ärenden som hanteras kan handla om allt från rena användarfrågor om hur deras tjänster fungerar till tekniska problem. Dina arbetsuppgifter innebär huvudsakligen att på distans ta emot, registrera och hantera inkommande ärenden via telefon eller mail i företagets ärendehanteringssystem.

Tjänsten är en hyrrekrytering, vilket innebär att du initialt arbetar som konsult hos Bravura, med ambitionen att bli överrekryterad till företaget. Arbetstiderna omfattar heltid, helgfria vardagar under tiderna 08.00 - 17.00.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasial utbildning
• Erfarenhet av arbete inom kundtjänst
• God dator- och systemvana
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, såväl i svenska som engelska

För att trivas i tjänsten är du en person som har förmågan att skapa goda relationer med människor i din omgivning samt som trivs med att arbeta i grupp. Du är en person som genom din kommunikativa förmåga arbetar serviceinriktat och på ett flexibelt sätt kan bemöta olika människor. Därtill är du en person som är initiativtagande och på ett prestigelöst sätt tar dig an arbetet.

Övrig information:

Start: Omgående med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Plats: Stockholm, Södermalm
Lön: Fast lön enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundtjänst, kundtjänstmedarbetare, kundservice, kundservicemedarbetare, supporttekniker, support, supportmedarbetare, telekom, teknik, teknisk support, service, Microsoft, ärendehantering, ärendehanteringssystem, heltid, Stockholm

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-03-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Petra Landestål petra.landestal@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3331156

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: