Kundtjänst inom säljstöd på BSH Home Appliances i Stockholm
TNG Group AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
2016-07-20
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänst inom säljstöd på BSH Home Appliances i Stockholm" (publicerad 2016-08-12) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Är du hungrig på att utvecklas inom kundservice och orderadministration där du dagligen får arbeta med marknadsledande varumärken inom vitvaror? Till BSH Home Appliances söker vi en ny medarbetare inom kundtjänst till huvudkontoret. Intresserad av detta jobb? Sök idag!
Vad erbjuder vi dig?
Här kommer du att jobba i en varierande och koordinerande roll med ett ansvar över att erbjuda bästa möjliga kundservice. Du stöttar även företagets interna säljorganisation, vilket innebär att du gör ett viktigt jobb för att få hela arbetet att flyta. På BSH Home Appliances kundtjänst kommer du tituleras som 1st line Sales Support inom Supply Chain och sitta på kontoret i Sundbyberg i Stockholm.
Vad kommer du göra?
I rollen inom kundtjänst på BSH Home Appliances kommer du ha en bred roll inom kundservice, säljsupport samt logistik. Det innebär att du:
• Svarar på inkommande samtal och mail från återförsäljare av BSHs produkter
• Registrerar order och svarar på frågor om Bosch, Siemens,Gaggenau och Neffs vitvaror
• Stöttar BSHs interna säljare med produktinformation, orderhantering och support
• Följer upp ordrar och arbetar med fakturering och angränsande administration
Du blir en del av ett engagerat team på 10 personer på Contact Center Sales 1st line-avdelning. Som en del av teamet kommer du att arbeta med ständigt förbättringsarbete av arbetsprocesser och orderflöden. Tjänsten är på heltid mellan 08-17 med start omgående.
Denna tjänst ingår i vår bemanningsverksamhet, vilket innebär att du blir anställd av TNG och arbetar som konsult ute hos vår uppdragsgivare. Uppdragets längd förväntas bli minst 6-12 månader, troligen längre. För rätt person finns möjlighet till överrekrytering.
Vem är du?
Till tjänsten inom kundtjänst på BSH Home Appliances söker vi dig som tidigare jobbat inom orderadministration och/eller kundtjänst och att du har en avslutad gymnasieutbildning. På BSH kommer du jobba i affärssystemet SAP, så har du tidigare jobbat i systemet är det meriterande. Du bör ha goda språkkunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift, då du kommer att arbeta med båda språken i kunddialogen och i system. Har du dessutom kunskaper i något av de andra nordiska språken är det meriterande.
Som person ser vi att du som söker älskar kommunikation och att ge service, eftersom du i rollen på kundservice kommer ha daglig kundkontakt. För att lyckas i rollen ser vi också att du är strukturerad i ditt arbetssätt och har ett öga för detaljer. Du trivs att jobba i ett högt tempo mot uppsatta mål och att nå dem tillsammans med dina kollegor.
Är du nästa stjärna på BSH? Välkommen in med din ansökan!
Om BSH
Välkommen till innovationsledaren inom hushållsapparater, välkommen till vårt team! BSH Home Appliances AB ingår i BSH Home Appliances Group. Med våra produkter med märken som Bosch, Siemens, Neff och Gaggenau, samt våra regionala och lokala märken, gör vi livet enklare. Vi är en internationell koncern med en årsomsättning på runt 11,4 miljarder euro under 2014 och mer än 53,000 anställda. Vi inspirerar genom intelligent teknik, utmärkt design, energisnåla produkter samt en god arbetsmiljö. Vill du vara med och utveckla kundservicen för marknadsledaren inom Home Appliances? Vi har en spännande roll för dig i vårt duktiga Contact Center team.
Om TNG
TNG är den nya generationen bemannings- och rekryteringsföretag. Med det menar vi att vi tänker och arbetar på nya sätt. Genom att se bortom fördomar kan vi hitta kandidater som andra inte ser - dessutom snabbare! Det gynnar våra kunder och bidrar långsiktigt till en hållbar arbetsmarknad. Många av Sveriges mest attraktiva företag har upptäckt vårt synsätt och unika erbjudande och vi har växt snabbt. I dagsläget har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping och Örebro.
Vi använder oss av screeningtester i våra rekryteringsprocesser. Läs mer här:
https://www.tng.se/kompetens-och-personlighets-tester .
Har du någon funktionsnedsättning som gör att du kan få svårigheter att genomföra testerna tex om du har dyslexi, ta kontakt med oss. Det finns tidsbegränsade inslag i testningen som kan göra att dyslektiker missgynnas och vi vill gärna hjälpa till att skapa de bästa förutsättningarna. Du får gärna ringa oss om du har övriga frågor eller funderingar.
För oss på TNG är det oerhört viktigt att du som konsult trivs och känner dig trygg i din anställning. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal. Det innebär att du som konsult omfattas av kollektivavtalets villkor för exempelvis lön, försäkringar, tjänstepension och semester. Du omfattas också av våra övriga förmåner såsom friskvårdsbidrag och företagshälsovård. Som konsult på TNG kommer du även ha en dedikerad och engagerad konsultchef vid din sida som har en kontinuerlig kontakt med dig, arbetar för att du ska få en önskad utveckling i din yrkesroll samt säkerställer att du trivs på din arbetsplats.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Kontorstider, 6-12 månader
Publiceringsdatum2016-07-20ErsättningLön enligt ö.k
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-08-19
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMarcus Grahn, Rekryterare 076 883 04 60
marcus.grahn@tng.seFöretagTNG Group AB
AdressTNG Group AB
Västra Järnvägsgatan 15
11164 Stockholm
KontorsadressVästra Järnvägsgatan 15
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2961742
Observera att sista ansökningsdag har passerat.