Kundtjänst Helpdesk inom ekonomi till stort bolag
TNG Group AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2021-10-29
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänst Helpdesk inom ekonomi till stort bolag" (publicerad 2022-08-17) ⬅️
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vill du jobba med ekonomi och service och bredda dina kunskaper? Sök tjänsten inom helpdesk till vår kund i Stockholm!
Vill du jobba med ekonomi och få bred kompetens inom hela ekonomiområdet? Det här är ett perfekt jobb för dig som vill jobba med ekonomi och ge service till vår kunds interna personal och kunder. Låter det intressant? Välkommen med din ansökan!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Här får du möjlighet att jobba i en stor organisation och supportera den interna verksamheten med dotterbolag, kunder och leverantörer inom ekonomi. Du blir en del av ett härligt och familjärt team som ständigt jobbar med att förbättra arbetssätt och processer. Du kommer ha många kontaktytor i rollen och ni jobbar ständigt med kompetensöverföring inom teamet, men även mellan övriga grupper på avdelningen. Det finns även goda möjligheter att ta initiativ till nya projekt och ansvarsområden.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
I rollen inom kundtjänst / helpdesk kommer du att besvara inkommande samtal och hantera ärenden rörande ekonomi. Du kommer guida och supportera den interna verksamheten i systemen vad gäller t.ex. utlägg och i kontakt med externa parter, kunder och leverantörer hanterar du t.ex frågor gällande fakturor.
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Tjänsten förväntas starta omgående och pågå 1 år med möjlighet till förlängning. Du blir tilldelad en fadder under din introduktion.
Vår kund tillämpar en flexibel arbetsplats med möjlighet att arbeta hemifrån. De sitter i fina lokaler i Stadshagen med goda kommunikationsförbindelser. Jobbet är på heltid och du kommer att vara konsult på TNG.
VEM ÄR DU?
Vi ser gärna att du tidigare jobbat i någon form av serviceroll från en större organisation, samt har en akademisk examen inom ekonomi. Eftersom Helpdesk är första kontakten för våra interna och externa kunder är det viktigt att du ser värdet i att vara serviceinriktad. Du är kommunikativ och är trygg i att uttrycka dig både i tal som skrift.
Att bidra till teamet och dess framgång ser du som en självklarhet. Arbetstelefonen är ditt främsta verktyg, så för att trivas i rollen behöver du känna att dialoger med kunder och dina kollegor ger energi. Vidare är det viktigt att du är lösningsfokuserad och flexibel i ditt arbetssätt. Du är proaktiv och initiativtagande till din natur och tar gärna de möjligheter som ges till vidareutveckling. Helpdesk arbetar i samtliga ekonomisystem vilket kräver att du har systemvana.
INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
Publiceringsdatum2021-10-29ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-11-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagTng Group AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Tng Group AB (org.nr 556648-2781),
https://www.tng.se/ Arbetsplats TNG Group AB
Kontakt Affärsansvarig Rekryterare
Pauline Karlsson
pauline.karlsson@tng.se 0721461248 Jobbnummer 6081524
Observera att sista ansökningsdag har passerat.