Kundsupport och Lagermedarbetare - Varierande och Ansvarsfull Roll!

Framtiden i Sverige AB / Kundservicejobb / Stockholm
2025-02-13


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden i Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Är du en lösningsorienterad lagspelare som trivs med omväxlande arbetsuppgifter? Nu söker vi en engagerad kundsupport- och lagermedarbetare till ett lager i Bromma! Det här är en spännande möjlighet för dig som vill kombinera praktiska arbetsuppgifter med kommunikation och problemlösning.

Vem är du?

Vi söker dig som trivs med att lösa problem och ser möjligheter där andra ser hinder. Du är en person som med nyfikenhet och kreativitet tar dig an utmaningar, även när underlaget är bristfälligt. Din noggrannhet och strukturerade arbetssätt gör att du har koll på detaljerna, vilket är avgörande för att skapa korrekta ordrar och säkerställa att alla steg i processen följs. Samtidigt har du en social och kommunikativ förmåga som gör att du kan anpassa ditt bemötande efter olika kunders behov. Du vet hur man bygger goda relationer genom lyhördhet och tydlighet, oavsett om det är med en tekniker, säljare eller kund.

Publiceringsdatum
2025-02-13

Kvalifikationer
• Gymnasieexamen.
• Flytande svenska och god engelska i tal och skrift.
• B-körkort.

Meriterande

• Erfarenhet av lagerarbete.
• Truckkort.
• Kunskaper i polska.

Vad vi erbjuder

• En omväxlande roll med mycket eget ansvar.
• Attraktiva förmåner som friskvårdsbidrag, gym på arbetsplatsen och utvecklingsmöjligheter.
• Trevlig gemenskap med fikastunder och teamkänsla.

Om rollen

I denna roll får du en dynamisk vardag där du varvar lagerarbete med kundsupport (ca 30% lager och 70% kundsupport). Du packar upp, sorterar och inventerar varor samt hanterar inkommande och utgående ordrar. Vid behov kör du ut varor till tekniker i Stockholm. Du tar emot samtal och mejl från kunder, identifierar deras behov, skapar ordrar i affärssystemet och bokar transporter. Dessutom samarbetar du med tekniker och säljare för att säkerställa smidiga leveranser och nöjda kunder.

Om kundföretaget

Kundföretaget är en ledande aktör inom avfallshantering och erbjuder innovativa lösningar för att effektivisera transport och hantering av restprodukter. Deras specialitet är maskiner och teknik som minskar volymen på avfall, vilket bidrar till smidigare logistik och hållbara transporter för kunder inom olika branscher över hela Sverige.

Rekryteringsprocessen

• CV-granskning utifrån skallkrav och meriterande
• Telefonavstämning med Framtiden
• Kompetensbaserad intervju med Framtiden
• Referenstagning
• Slutintervju med kundföretaget

Om Framtiden AB

Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
För denna tjänst kommer du bli anställd direkt hos kundföretaget.

Anställningsvillkor
Startdatum: enligt överenskommelse
Placeringsort: Stockholm, Bromma
Arbetstider: 7:00-16:00 på plats
Omfattning: Heltid

Vi arbetar löpande med urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan.

Vi ser fram emot din ansökan!

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-03-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ZR_50421_JOB".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Framtiden i Sverige AB (org.nr 556686-5142), http://www.framtiden.com

Arbetsplats
Framtiden AB

Kontakt
null
denitsa.zheleva@framtiden.com

Jobbnummer
9163676

Prenumerera på jobb från Framtiden i Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden i Sverige AB: