Kundservicenedarbetare / Handläggare med start omgående!

Placera Personal AB / Butikssäljarjobb / Sollentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Sollentuna, Upplands Väsby, Järfälla, Danderyd, Upplands-Bro eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Sollentuna, Upplands Väsby, Järfälla, Danderyd, Upplands-Bro eller i hela Sverige

Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

Vi söker en noggrann och mogen kundservicemedarbetare för längre uppdrag till ett företag i Norrort.

Tjänsten
I tjänsten som kundservicemedarbetare arbetar du i en bred roll med olika kundärenden från privatpersoner. I tjänsten är det viktigt att ta god tid på sig och hantera varje ärende med stor noggrannhet och hålla en hög servicenivå. Du arbetar i eget rum men har ett nära samarbete med två kollegor och ingår i en större kundsupportgrupp.  
Tjänsten är ett konsultuppdrag via Placera Personal och för rätt person och för rätt person finns möjlighet till förlängning eller anställning efter uppdragsperioden. För att vara aktuell för tjänsten måste du kunna arbeta i mellandagarna i jul. Tjänsten är på heltid med start omgående.

Publiceringsdatum
2015-11-06

Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundservicemedarbete har du bland annat följande arbetsuppgifter:

• Inkommande samtal och mail (ca. 25 samtal/dag)
• Handlägga ärenden
• Göra beställningar
• Utreda tex. fakturor
• Samarbete med entreprenörer

Kvalifikationer
För att passa i rollen ser vi följande bakgrund som lämplig:

• Tidigare erfarenhet av kundservice
• Tidigare erfarenhet som handläggare och/eller koordinator är meriterande
• Mycket goda kunskaper i engelska

Som person är du serviceinriktad, noggrann, prestigelös och kundorienterad. För att passa hos vår kund tror vi att du trivs i en koordinerande roll med telefon och mail som ditt främsta arbetsredskap.

Om du är intresserad av tjänsten som innesäljare / orderadministration, tveka inte att skicka din ansökan omgående. Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Sökord: kundservice, kundtjänst, handläggare, koordinator

Varaktighet, arbetstid
Heltid Arbetstid kl.7.45-16.30 (från maj-sep slutar du kl.13 på fredagar). / Start omgående - sista augusti 2016.

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-12-06
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Klara Eidhagen, Rekryterare 08-586 22 716

Företag
Placera Personal AB

Adress
Placera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista

Kontorsadress
Kista Science Tower

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2515532

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Placera Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Placera Personal AB: