Kundservicemedarbetare till vår kund i Stockholm!
Hero AB / Kundservicejobb / Stockholm
2021-04-30
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundservicemedarbetare till vår kund i Stockholm!" (publicerad 2021-04-27) ⬅️
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Har du erfarenhet av kundkontakt, service och administration? Är du en problemlösare som drivs av en fartfylld vardag med varierande arbetsuppgifter? Då kan detta vara rätt tjänst för dig!
Publiceringsdatum2021-04-30FöretagetFör kunds räkning söker vi nu kundservicemedarbetare som kommer att jobba i ett team med varierande arbetsuppgifter. Bolaget bidrar till att skapa en säkrare och smartare värld genom smarta lösningar och kommunikation. Det här är en fantastisk möjlighet för dig som är intresserad av kundservice och fascineras av de nya möjligheter som tekniken erbjuder idag.
Bolaget är internationellt och erbjuder ett brett utbud av tekniskt avancerade lösningar och är en marknadsledande aktör inom sitt område.
Om tjänstenDina primära arbetsuppgifter innefattar
• Hantera och administrera faktura- och avtalsfrågor.
• Agera support till bolagets kunder, tekniker och partners via telefon och mail.
• Administration av kunder i bolagets CRM system.
Vi söker dig
För att trivas i rollen så tror vi att du är en person som tycker det är kul med mycket kundkontakt över telefon och mail. Du har tidigare erfarenhet av arbete inom service och administration. Du ser möjligheter, är lösningsorienterad och positiv.
Vi ser gärna att du även
• Talar och skriver flytande på svenska och engelska
• Har god datorvana och lätt för att ta dig an nya system
• Har ett tekniskt intresse
• Har erfarenhet av arbete via telefon
Som person är du
• Ordningsam och kvalitetsmedveten
• Serviceminded och kommunikativ
• Samarbetsvillig lagspelare
• Ambitiös
Meriterande
• Erfarenhet av att ha arbetat med kundtjänst eller fakturafrågor
• Erfarenhet av Salesforce eller Navision
Arbetstider, tillträde och omfattning:
Arbetstiderna är måndag till fredag, 8-17. Start för anställning är omgående med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Detta är initialt ett konsultuppdrag på 6 månader där du blir anställd av Hero med mycket goda chanser att bli överrekryterad till vår kund på sikt.
Hur söker du?
Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen "ansök" längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Madelaine Roosmark på
madelaine.roosmark@hero.se eller rekryterings- och konsultchefsassistent Amanda Wyser på
amanda.wyser@hero.se.
Vi ser fram emot att läsa din ansökan!
We are heart working"
Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-10-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagHero AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Hero AB (org.nr 556797-2533),
http://www.hero.se Arbetsplats Hero
Jobbnummer 5752078
Observera att sista ansökningsdag har passerat.