Kundservicemedarbetare till Tele2 i Kista

Arena Personal Sverige AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
2018-11-20
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundservicemedarbetare till Tele2 i Kista" (publicerad 2018-11-30) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om tjänsten
Nu söker vi 8-10 kundservicemedarbetare till Tele2 i Kista.
Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd av oss på Arena Personal och arbetar hos Tele2.
Tjänsten inleds med 3 veckors utbildning på plats hos Tele2.

Vi söker dig som tidigare har erfarenhet från att jobba i kundtjänst.
I ditt dagliga arbete kommer du att arbeta mot Tele2's företagskunder/VIP- kunder.
Du har både telefon och mail som arbetsverktyg och du arbetar i ett högt tempo.

Uppdraget: Start 31 januari tom 30 april 2019. Goda möjligheter till förlängning och överrekrytering.
Arbetstiderna är vardagar 08.00 - 17.10



Din profil
För att passa in hos Tele2 behöver du som person vara handlingskraftig, en bra problemlösare, vågar fatta egna beslut och vara en bra teamspelare.
Vi tror att du har tidigare erfarenhet från kundtjänstarbete eller annat serviceyrke.
Du har mycket goda kunskaper i svenska språket både när det gäller tal och skrift.
Vi tror även att du har goda datakunskaper och inte är rädd att sätta dig in i nya IT-system.

Tele2 är ett av Sveriges största Telecombolag. Huvudkontoret som har nya och fina lokaler ligger i Kista med bra kommunikationer. Tele2 präglas av en flexibel och prestigelös organisation där det finns en bra teamkänsla, mycket glädje där du har chans att utöka din egna kompetens och vara med och bidra på ett bra sätt.


Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.


Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.


Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader

Publiceringsdatum
2018-11-20

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-12-20
Ange följande referens när du ansöker: 6361
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Andreas Rudberg

Företag
Arena Personal Sverige AB

Adress
Arena Personal Sverige AB
Fleminggatan 7
10425 Stockholm

Kontorsadress
Fleminggatan 7

Jobbnummer
4467504

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal Sverige AB: