Kundservicemedarbetare till OKQ8 bilpool i Göteborg
OK-Q8 AB / Kundservicejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos OK-Q8 AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Härryda eller i
hela Sverige Hela samhället ställer om mot en fossilfri framtid. Vi vill leda utvecklingen i branschen genom att driva förändring och arbetar aktivt för att minska vårt eget klimatavtryck, såväl som att hjälpa våra kunder att göra bättre och mer hållbara val utifrån sina förutsättningar. Vill du vara med och bidra till hållbar utveckling på riktigt? Välkommen att följa med på vår resa!
Nu söker vi dig som vill ha ett roligt och fartfyllt jobb som kundservicemedarbetare för OKQ8 bilpool. En mobilitetstjänst som låter privatpersoner, företag och kommuner dela på ett nätverk av över 120 bilpoolsplatser runt om i landet.
Tillsammans med kundservice- och driftmedarbetarna i Göteborg kommer du ta emot inkommande samtal från OKQ8 bilpools privat- och företagskunder. Du kommer att svara på våra kunders frågor och hjälpa till att lösa de problem som kan uppstå i deras vardag, primärt genom telefonkontakt men även via andra digitala kanaler såsom mejl och chat. Du stöttar också kunderna genom att skriva och underhålla vårt digitala hjälpcenter och skapar ärenden till driftavdelningen vid tekniska problem.
Utbildning sker på plats för att du ska känna dig trygg i våra produkter och system för att kunna bistå kunden på bästa sätt. Våra arbetstider är vardagar 8.00-17:00
Vi söker en person som gärna kan starta så snart som möjligt för att vi ska kunna lägga en utbildningsplan i god tid.
Vi söker
Vi tror att du är en glad och social person som har lätt för att lyssna och prata med människor. Du är flexibel och tycker om att hitta lösningar på problem. Eftersom vi är ett litet team är vårt samarbete viktigt, därför tror vi du är en bra lagspelare som gärna lyfter och stöttar dina kollegor.
Du bör ha goda kunskaper i svenska och engelska, muntligt och i skrift.
Tidigare vana av kundservice är meriterande men inte ett krav.
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterande chef Peter Aldby på
peter.aldby@okq8.se.
OKQ8 Scandinavia arbetar för att vara en jämställd arbetsplats med medarbetare som trivs och utvecklas och där olikheter uppmuntras. Vi vill vara ett företag som speglar samhället, med en inkluderande kultur som hjälper till att minska utanförskap och bidrar till mångfald.
Våra medarbetare är vår viktigaste tillgång och en förutsättning för att vi ska nå framgång som företag. Därför arbetar vi fokuserat med fyra områden för att såväl attrahera som behålla medarbetare.
- Modiga ledare - Vårt mål är en kultur där ledare vågar fatta beslut, delegerar ansvar och har tillit till sina kollegor.
- Flexibelt arbetsliv - Vi är flexibla i både tanke, handling och rörelse. Vår inställning är att vi kan arbeta var som helst och förflyttar oss när det finns behov.
- Familj och fritid - En sund balans mellan arbete och fritid tror vi är avgörande för såväl välmående och ett effektivare arbetsliv. Vi vill möjliggöra ett liv där familj och en aktiv fritid kan kombineras med arbete och karriär.
- Utveckling och talang - Utveckling på alla nivåer är en del av vår företagsstrategi. I vår värld är det en fördel att våga utmana sig själv att prova något man inte kan. Det är så vi hittar nya talanger internt.
Ersättning Fast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-05-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare OK-Q8 AB (org.nr 556027-3244),
https://www.okq8.se/jobba-hos-okq8/ Arbetsplats OKQ8
Jobbnummer 8664500
Observera att sista ansökningsdag har passerat.