Kundservicemedarbetare till kundföretag i Solna

Arena Personal AB / Butikssäljarjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2014-05-09

Om tjänsten
Nu söker vi 2 stycken kundservicemedarbetare på heltid och 1 stycken på deltid 50 % för uthyrningsuppdrag under sommarperioden v. 26-34.
Som kundservicemedarbetare blir du en del av ett trivsamt team hos vårt kundföretag inom fordonsbranschen. Här jobbar du med telefon och dator som arbetsredaskap. Arbetet innebär att du hanterar kundservice genom att möta kund via telefon såsom förfrågningar, synpunkter, ta emot beställningar och tidsbokning m.m.
Självklart ser du till att kunden får bästa service och bemötande.

Profil
För att vara aktuell för uppdragen, har du tidigare arbetat i någon form av serviceyrke. Vi ser gärna att du erfarenhet av att arbeta i kundtjänst, men stor vikt läggs vid din personlighet, ditt driv och engagemang samt serviceförmåga och vilja att lära dig. Har du arbetat med orderregistrering och ärendehandläggning är det mycket meriterande.
Du har minst gymnasiekompetens, gärna med fordonsteknisk inriktningt. Tidigare arbete inom bilbranschen eller ett aktivt motorintresse är mycket meriterande.

Som person är du:
• Serviceminded som alltid sätter kunden i första hand
• En god kommunikatör som har lätt för att prata med all typer av kunder
• Kunna behålla lugnet i stressade situationer och kunna vara beredd att växla upp vid toppar
• Professionell i ditt kundbemötande
• Behärskar svenska och engelska i tal och skrift
• Givetvis är du punktlig, har hög arbetsmoral och tar eget ansvar för ditt arbete
• Att du är en lagspelare

Varmt välkommen med din ansökan bestående av ett CV och gärna ett personligt brev via vår hemsida (registreringsprocessen tar ca 30 sekunder). Vi vill tipsa dig om att söka redan i dag då intervjuer sker löpande.

Vi erbjuder

Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.

Om företaget
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra personalansvariga arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.

Så ansöker du
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-06-27
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1521
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emelie Eriksson 08-587 117 34

Företag
Arena Personal AB

Adress
Arena Personal AB
Fleminggatan 7
10425 Stockholm

Kontorsadress
Fleminggatan 7, Stockholm

Jobbnummer
1867926

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal AB: