Kundservicemedarbetare till Falck
Magna AB / Butikssäljarjobb / Lidingö
2016-02-25
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundservicemedarbetare till Falck" (publicerad 2016-05-02) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Lidingö,
Solna,
Stockholm,
Danderyd,
Sundbyberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Magna AB i Lidingö,
Solna,
Stockholm,
Sundbyberg,
Täby eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2016-02-25Dina arbetsuppgifterSom kundservicemedarbetare kommer din uppgift främst bestå av att hantera kundsamtal och e-post från företagets kunder. I dina arbetsuppgifter ingår att hantera kundernas frågor kring försäkringar, fakturor och företagets övriga tjänster, samt att när vi har hög arbetsbelastning på vår räddningscentral hantera bärgningsärenden. Att jobba proaktivt med retention och försäljning i varje samtal är en förutsättning och skall kännas naturligt. Du kommer att jobba med trevliga kollegor på Falcks huvudkontor på Lidingö.
Arbetets omfattning: heltid, måndag - fredag: 8.00-17.00, och 12.00-18.30
Start omgående.
Det här är en rekrytering, vilket innebär att rekryteringsprocessen sker via Magna, men anställningen kommer att bli hos Falck.
Kundföretaget
Falck Assistance är en del inom den danska koncernen Falck A/S som förutom Assistance bedriver verksamhet inom Healthcare, Emergency och Safety Services. Koncernen har idag 35 000 anställda, omsätter ca 15 miljarder kronor och har verksamheter i 45 länder. Falck Assistance hjälper privatpersoner, företag och organisationer att uppnå trygghet i vardagen. Falck Assistance arbetar med trygghet utifrån ett helhetsperspektiv och erbjuder säkerhetstjänster, larm, vägassistans, hjärtstartare, spärrservice, första hjälpen utrustning, nyckelbrickor, jourtelefon, cykelregistrering, försäkring och mycket annat. Vår larmcentral levererar trygghetstjänster dygnet runt, årets alla dagar. Läs mer på
www.falcksverige.se .
ProfilDu har tidigare erfarenhet av arbete inom kundservice eller callcenter samt trygg med att ha en säljande roll. God datavana, gärna extra språkkunskaper, förutom engelska som är ett krav. Det är meriterande om du har erfarenhet av att jobba med försäkringar/försäkringsvillkor. Ett stort plus är även om du kan förstå och tala danska.
Vi sätter stor vikt vid personliga egenskaper då vi gärna ser att du är serviceinriktad och tycker att kundrelationen är både viktig och rolig. Du är vidare en självgående, effektiv och stresstålig person som värdesätter att jobba på en avdelning med tydliga mål.
Vårt företag
Vi är en samarbetspartner som hjälper företag att utveckla, utmana och förbättra organisationer inom bemanningslösningar och rekryteringsuppdrag. Vi hjälper våra kunder med allt ifrån juniora tjänster till chefs- och specialistroller. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Handel & Logistik, Industri.
Vi önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning.
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension.
Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!
Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-03-22
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 6635
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLouisa Björklund
louisa.bjorklund@magna.seFöretagMAGNA AB
AdressMAGNA AB
Industrigatan 4A
11246 Stockholm
KontorsadressIndustrigatan 4A, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2691731
Observera att sista ansökningsdag har passerat.