Kundservicemedarbetare till Aller media
Releasy Customer Management / Butikssäljarjobb / Borås
2017-02-17
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundservicemedarbetare till Aller media" (publicerad 2018-10-29) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Releasy Customer Management i Borås,
Bollebygd,
Linköping,
Norrköping,
Borlänge eller i
hela Sverige Vill du arbeta med Sveriges marknadsledande aktör inom populärpress? Är du målinriktad med stort kundfokus? Då kanske det är dig vi söker!
Nu söker vi efter fler kundservicemedarbetare som vill utvecklas inom ett spännande uppdrag för en av våra kunder; Aller media. Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vi strävar alltid efter att leverera den bästa kundupplevelsen och letar därför efter drivna och engagerade personer som kan hjälpa oss med just detta!
Aller media är Sveriges marknadsledande aktör inom populärpress och säljer 68 miljoner tidningar om året. De har några av Sveriges mest välkända varumärken inom veckotidningar, magasin och familjetidningar såsom ELLE, Café, Må Bra, Svensk Damtidning, ELLE Decoration, Allers, Hemmets Veckotidning, Hänt i Veckan, Femina och Residence. Aller media har levererat avkoppling, underhållning och inspiration till miljoner läsare sedan 1894 och utvecklar ständigt nya sätt att underhålla sina läsare. Varje månad läser i snitt 3,2 miljoner svenskar en eller flera av de ca 40 tidningar som ges ut av Aller media. Se hemsida:
www.aller.seVi söker nu dig som:
Har ett stort intresse för kundkontakt och service.
Har en stark vilja att lyckas, är målmedveten och resultatorienterad.
Är flexibel och noggrann.
Har lätt för att skapa förtroende och relationer.
Tycker att merförsäljning är roligt!
Kvalifikationer:
Du har minst gymnasiekompetens eller motsvarande. Du skall ha goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och i skrift. Goda datorkunskaper är ett måste då vi arbetar i flera olika stödsystem. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.
Meriterande:
Erfarenhet inom kundservice/kundtjänst.
Utbildning inom service management eller liknande.
Erfarenhet av och/eller utbildning inom försäljning.
Vi erbjuder dig:
Ett varierande och utvecklande arbete.
En härlig och spännande arbetsmiljö med fantastiska kollegor.
Kundservice- och produktspecifik utbildning.
Friskvårdsbidrag samt möjlighet till massage på jobbet.
Du kommer att ingå i ett team där de huvudsakliga arbetsuppgifterna innebär att besvara telefonsamtal och mail från kunder gällande prenumerationer, reklamationer, betalningar och uppsägningar.
Kundservice öppettider är för närvarande måndag - fredag 8-18. Man schemaläggs med varierande arbetstider och det finns även chans att till stor del själv påverka sitt schema. Beräknat behov 80 %.
Planerad utbildningsstart är i början av februari.
Publiceringsdatum2017-02-17ErsättningFast lön enligt kollektivavtal med Unionen + provision.
Din ansökan vill vi ha snarast, dock senast 6/3. Intervjuer och tillsättning kan komma att ske före sista ansökningsdatum. Du ansöker om tjänsten genom att registrera dig på vår hemsida.
www.releasy.seVi behandlar inga ansökningar via mail.
Då rekrytering sker fortlöpande kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan nu! Vid frågor om tjänsten, kontakta HR-generalist Adnan Balic,
adnan.balic@releasy.seVaraktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-03-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAdnan Balic
adnan.balic@releasy.seFöretagReleasy Customer Management
AdressReleasy Customer Management
Nils Jakobsonsgatan 5 D
50430 Borås
KontorsadressNils Jakobsonsgatan 5 D, Borås
Jobbnummer 3327178
Observera att sista ansökningsdag har passerat.